هواداران به پرسپولیس کمک کنند

مهدوی کیا: برای دوره مربیگری به اروپا خواهم رفت

۱۳۹۴/۰۱/۱۹ - ۱۵:۳۱:۴۷
کد خبر: ۲۷۶۰۰۸
مهدوی کیا: برای دوره مربیگری به اروپا خواهم رفت
پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: باید بازی‌های گذشته را فراموش کرد، شرایط سخت است اما پرسپولیس این فرصت را دارد که مسیر صعود را هموار کند و هواداران عاملی هستند که می‌توانند ورق این بازی را به سود سرخپوشان برگردانند.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، کاپیتان سابق تیم فوتبال پرسپولیس از حضورش در کلاس های مربیگری خبر داد.

مهدی مهدوی‌کیا گفت: بازی امروز برای تعیین سرنوشت گروه تعیین کننده است و من امیدوارم پرسپولیس با پیروزی در این بازی مسیر صعود را هموار کند. البته با توجه به اینکه پرسپولیس در این بازی محمد نوری و محسن بنگر را ندارد، شرایط کمی سخت است. طبعا فشار روانی هم با توجه به نتایج اخیر سنگین است. عاملی که می‌تواند موازنه قوا را عوض کند، حضور هواداران است. هواداران باید بازی‌هایی که گذشته را فراموش کنند و حضورشان می‌تواند شرایط را تغییر دهد. در جریان بازی لحظات خاصی پیش می‌آید که اگر در جریان آن هواداران به خوبی تیم را حمایت و تشویق کنند ورق برمی‌گردد.

مهدوی‎کیا خاطرنشان کرد: بسیار مهم است که هواداران در وهله اول حضور گسترده‌ای داشته باشند و در وهله بعدی تشویق تا آخرین لحظه مهم است. ممکن است بازی گره بخورد یا حادثه‌ای روی بدهد و در آن لحظات هواداران نقش مهمی در احیای روحی و روانی تیم خواهند داشت. شخصا در پرسپولیس از این تجربه‌ها بسیار داشته‌ام. بازی‌های تاریخی و ماندگاری را با هواداران تجربه کرده‌ایم و این مساله همیشه می‌تواند تکرار شود.

وی درباره فعالیت‌های خود نیز گفت: در حال حاضر که مشغول تیم دانش آموزی ایران هستم و قرار است در رقابت‌های بین‌المللی شرکت کنیم. همچنین در تدارک شرکت در کلاس مربیگری اروپایی هستم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز