پورحسن: تسویه حساب مالیاتی لازمه ثبت قراردادهای امسال است

۱۳۹۴/۰۱/۲۰ - ۰۹:۱۷:۲۰
کد خبر: ۲۷۶۱۰۲
پورحسن: تسویه حساب مالیاتی لازمه ثبت قراردادهای امسال است
رییس سازمان لیگ فدراسیون والیبال گفت: در سال جاری برای ثبت قرارداد بازیکنان با باشگاه ها داشتن تسویه حساب مالیاتی الزامی است.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، منوچهر پورحسن افزود: این موضوع شامل تمامی باشگاه های لیگ برتری، دسته یک و زیرگروه و بازیکنان مرد و زن در رده های سنی مختلف می شود.

وی تصریح کرد: بر این اساس یکی از موارد مورد نیاز برای ثبت قرارداد بازیکنان والیبال در فدراسیون والیبال داشتن تسویه حساب مالیاتی است.

رییس سازمان لیگ فدراسیون والیبال افزود: رعایت این موضوع برای بازیکنان مفید است زیرا دیگر بدهی مالیاتی نخواهند داشت و در آینده با مشکلات این موضوع از جمله ممنوع الخروج شدن درگیر نمی شوند.

پورحسن در پاسخ به این سئوال که آیا داشتن تسویه حساب مالیاتی خواسته دیگر مراجع است، گفت: تا کنون هیچ مکاتبه ای برای این موضوع با فدراسیون والیبال نشده است. اما سازمان لیگ به منظور پیش بینی های لازم این مورد را اجرا خواهد کرد.

وی در باره دیگر برنامه های سازمان لیگ در شش ماه نخست سال ۹۴ گفت: برگزاری مسابقات قهرمانی کشور در رده های سنی مختلف و در دو گروه زنان و مردان از برنامه های سازمان لیگ در شش ماه نخست امسال است. مکاتبات و هماهنگی لازم با هیات های استانی و نهادهای دیگر همانند آموزش و پرورش و دانشگاه ها انجام شده است و به احتمال زیاد این مسابقات از ابتدای مردادماه آغاز می شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز