افشارزاده خبر داد:

تیم هندبال استقلال راه اندازی می‌شود

۱۳۹۴/۰۱/۲۰ - ۱۰:۲۶:۰۵
کد خبر: ۲۷۶۱۲۱
تیم هندبال استقلال راه اندازی می‌شود
مدیر عامل باشگاه استقلال در دومین روز از همایش ملی خانواده هندبال ایران با شعار اتحاد و همدلی محور توسعه ، از راه اندازی تیم هندبال استقلال خبر داد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، بهرام افشارزاده  که به عنوان مهمان ویژه در  دومین روز از همایش ملی خانواده هندبال ایران با شعار اتحاد و همدلی محور توسعه حضور یافته بود، با بیان اینکه تحقق کامل شعار همدلی و همزمانی در همه عرصه ها به خصوص در عرصه ورزش کار بسیار مشکلی است،اظهار داشت: خوشبختانه اتحاد و همدلی  در خانواده هندبال به وضوح دیده می شود.

او افزود: هندبال سال 1344 کارش را آغاز کرد افراد زیادی برای رشد و توسعه این رشته زحمت کشیدند به عنوان مثال در بخش بانوان می توان به تلاش های خانم طاهریان اشاره کرد و امروز سکان هدایت در دستان آقای مهدوی قرار دارد.

مدیر عامل باشگاه استقلال  در ادامه با بیان اینکه اتحاد و تعامل  در حوزه ورزش می تواند زمینه ساز توسعه شود ، گفت:  با این روحیه  می توان  در آینده نزدیک شاهد  دستاوردها و موفقیتهای بیشترخانواده هندبال بود .

او در ادامه ورزش استانی و برنام ریزی در این حوزه را مورد توجه قرار داد وافزود: آنچه به مهدوی کمک می‌کند کار در استان‌هاست چرا که در استان‌ها امکانات و فضای ورزشی سالم از نظر کمی و کیفی وجود دارد.

بهرام افشارزاده  فضای ورزش در استانها را برای رشد اخلاق، همدلی و همزبانی بسیار مستعد دانست و خاطر نشان کرد: ورزش استانها پایه ی توسعه ورزش حرفه ای است و با این روحیه و شرایط در آینده نه چندان دور تیم های شهرستانی ما در رشته هندبال  به موفقیتهای بسیار بزرگی دست پیدا خواهند کرد.

افشارزاده در پایان به خانواده هندبال مژده داد که به زودی باشگاه استقلال تیم هدبال خود را راه اندازی کند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز