استقلال خوزستان – پرسپولیس، پرسپولیس متغیر و استقلال کپی

سرخابی از نوع سوم!

۱۳۹۴/۰۱/۲۱ - ۲۳:۱۱:۰۰
کد خبر: ۲۷۶۳۶۱
سرخابی از نوع سوم!
استقلال خوزستان و پرسپولیس یکشنبه آخرین دیدار هفته بیست و پنجم را رو در روی هم انجام می دهند.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، هفته بیست و پنجم لیگ برتر یکشنبه با سه بازی حساس به پایان می رسد. سه نبردی که هر کدام در بالا و پایین جدول سرنوشت ساز هستند و معادلات صعود و سقوط را زقم می زنند. در میان سه بازی باقی مانده، نبرد استقلال خوزستان و پرسپولیس شاید جذابیت و حساسیت ویژه ای داشته باشد. این مسابقه در حالی برگزار می شود که خوزستانی ها شرایط مناسبی ندارند و فشار زیادی روی شخص عبدالله ویسی وجود دارد و خیلی از بومی های خوزستان به نحوه امتیاز گیری او و شاگردانش اعتراض دارند.. در طرف مقابل پرسپولیس در حالی به اهواز می رود که باید هدایتش به عهده پانادیچ سپرده شود و باید ببینیم او هم می تواند مانند عبدی از پس ماموریت یک جلسه ایش بربیاید یا خیر.

موقعیت: در حال حاضر استقلال خوزستان با 23 امتیاز در رده دوازدهم جدول رده بندی قرار دارد و پیروزی آن ها می تواند در بهترین شرایط رده دهم را برای آن ها به ارمغان بیاورد و شکستشان می تواند حکم سقوط آزاد برایشان داشته باشد. در سوی مقابل پرسپولیس با 28 امتیاز تیم نهم جدول است و سه امتیاز آن ها دردی از شان دوا نمی کند و باخت آن ها امکان دارد رتبه یازدهم را برایشان حاصل کند. نبرد پرسپولیس با آبی های جنوب همیشه جذابیت های خاص خود را داشته اما نباید از یاد برد که این پرسپولیس برای بار سوم در فصل جاری تغییرات را  تجربه کرده و البته استقلال خطه جنوب آن تیم اوریجینال همیشگی نیست.

ستاره: مهدی طارمی. نامی که در این روزها بیش تر از هر زمانی به گوش می رسد و همه از او و خوشحالی معروفش صحبت می کنند. جوان 22 ساله و تنگستانی پرسپولیس در دو بازی اخیر تیمش توانسته گلزنی کند و بدون شک در مسابقه با استقلال خوزستان هم امید اصلی گلزنی سرخ ها به شمار می رود. در طرف مقابل و در تیم استقلال خوزستان، خطرناک ترین بازیکن کسی نیست جز سید مهدی صالحی. سید 34 ساله فوتبال کشورمان از زمانی که به استقلال خوزستان آمده، توانسته بار هجومی تیمش را تا حدی افزایش دهد و در این ورزشگاه دروازه استقلال تهران را هم باز کرده و حالا امیدوار است بتواند دروازه دیگر تیم پر طرفدار پایتخت را باز کند. سیدصالحی با 6 گل زده بهترین گلزن خوزستانی ها به شمار می رود.

P&SSKH1

حاشیه: استقلال خوزستان در نیم فصل دوم تنها یک پیروزی بدست آورده و آن هم در مقابل صبا به ثمر رسیده است. میثم بائو، سیدمهدی سید صالحی و روح الله سیف الهی بازیکنانی هستند که سابقه عضویت در پرسپولیس را دارند و حالا در برابر تیم سابق خود قرار می گیرند. بعد از قهر حسین عبدی حالا هدایت سرخپوشان تهرانی برای این دیدار به پانادیچ سپرده شده است و پس از آن برانکو ایوانکوویچ از سفر کرواسی بازمی گردد و به صورت رسمی هدایت پرسپولیس را در دست می گیرد. کریم باقری هم پس از مدت ها دوباره روی نیمکت سرخپوشان خواهد نشست و باید ببینیم قدمش برای این تیم خوش یمن خواهد بود یا خیر. سال پیش پرسپولیس در این ورزشگاه با نتیجه 1-0 حریف خود را از پیش رو برداشت. استقلال خوزستان با 11 تساوی به همراه 4 تیم دیگر، بیش ترین تساوی را در لیگ چهاردهم در اختیار دارد.

آنها که نیستند: ایمان باصفا تنها غایب استقلال خوزستان در این یددار خواهد بود. بازیکن سابق استقلال به دلیل مصدومیتی که اوایل سال 94 برایش به وجود آمد، نمی تواند تیمش را در این دیدار حساس همراهی کند. در سوی مقابل پرسپولیس محروم ندارد و کادر پزشکی این تیم در تلاش است تا محسن بنگر را به این دیدار برساند.

نمایش آخر: پایتخت نشینان در آخرین دیدار خود موفق شدند با نتیجه 1-0 النصر عربستان را از پیش رو بردارند و با روحیه ای فوق العاده به استقبال مسابقه با استقلال خوزستان خواهند آمد. آبی های خوزستان هم در آخرین جدالشان با نتیجه 3-0 به تراکتورسازی باختند و امیدوارند این بار مقابل یک تیم قرمزپوش دیگر به موفقیت برسند.

بازی رفت: دیدار رفت در تاریخ سه مهر 93 در ورزشگاه آزادی انجام گرفت و در نهایت این تیم میزبان بود که موفق شد با نتیجه 2-1 حریفش را از پیش رو بردارد. محمد عباس زاده زننده هر دو گل تیمش بود و در طرف مقابل مهدی مومنی تک گل تیم آبی پوش را وارد دروازه حریف کرده است.

برنامه بازی های باقیمانده هفته بیست و پنجم لیگ برتر

یکشنبه، ۲۳ فروردین

نفت‌تهران – فولاد، ۱۷:۳۰

سپاهان – تراکتورسازی، ۱۷:۳۰

استقلال خوزستان – پرسپولیس، ۱۹

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز