انجمن تیروکمان جانبازان و معلولین خبر داد:

نیکولاویچ امشب در تهران

۱۳۹۴/۰۱/۲۲ - ۱۱:۱۵:۰۳
کد خبر: ۲۷۶۵۰۴
نیکولاویچ امشب در تهران
اولین مرحله از اردوی تیم ملی درسال 94 با حضور مربی اوکراینی برگزار خواهد شد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، ملی پوشان تیم تیروکمان از فردا وارد کمپ تیم های ملی جانبازان و معلولین خواهند شد و تمرینات آنها از 24 فروردین تا 3 اردیبهشت ماه در جریان است.

تعداد روزهای اردو به نسبت قبل بیشتر شده و از 6 روز به 11 روز افزایش یافته و ملی پوشان مدعی هر روز در دو نوبت صبح و بعدازظهر تمرینات خود را در آکادمی تیر وکمان آروین شهر تهران برگزار می کنند.

کادر فنی در سال جدید دستخوش تغییراتی شده و از یک مربی اوکراینی برای هدایت تیم دعوت شده است. نیکولاویچ از مربیان بنام کشور اوکراین و توصیه شده از سوی یکی از مدرسین فدراسیون جهانی تیروکمان است که امشب وارد تهران خواهد شد و چنانچه در این مرحله از اردو انتظارات انجمن را در خصوص مسائل فنی برآورده کند، از مراحل دیگر نیز از تجربیات وی استفاده خواهیم کرد و نه تنها در زمینه تیم ملی بلکه در خصوص پشتوانه سازی برای تیم ملی و کادر مربی گری در سطح کشور و استان ها نیز از وی کمک خواهیم گرفت. به دلیل حضور واعظی به عنوان سرمربی تیم ملی افراد غیر معلول و تداخلاتی که در برنامه ی تیم های ملی به وجود می آمد، در این دوره در خدمت ایشان نخواهیم بود.

برای اولین مرحله تمرینات از 11 کماندار دعوت شده که هادی نوری، از ملی پوشان طلایی اینچئون، به دلیل عمل جراحی و طی کردن دوران نقاهت، در این مرحله حضور ندارد و با 10 ملی پوش تمرینات را دنبال می کنیم.

طبق مصوبه فدراسیون و کمیته ملی پارالمپیک، 9 ملی پوش می بایست در این تمرینات دعوت می شدند که پس از رکوردگیری اسفند ماه 93، از 2 کمانداری که رکوردهای خوبی ثبت کرده بودند نیز با موافقت فدراسیون و کمیته ملی پارالمپیک دعوت بعمل آمد و در مجموع، 11 نفر به اردو دعوت شدند.

در 6 ماه اول سال 94 دو رویداد برون مرزی را در پیش داریم که مهم ترین آن مسابقات جهانی آلمان در شهریور ماه است که از طریق آن سهمیه های مستقیم پارالمپیک ریو 2016 بدست می آید. پیش از آن در نظر داریم در یک تورنمنت بین المللی در جمهوری چک حضور یابیم که تیر ماه 94 برگزار می شود و شرکت در آن پیش از مسابقات جهانی برای ما حائز اهمیت است.

طبق آخرین اعلام کمیته مسابقات جهانی آلمان که در ایام تعطیلات نوروز به دست ما رسید، مسابقات جهانی به صورت تیمی نیز برگزار خواهد شد، لذا چنانچه بخواهیم به صورت تیمی نیز در این مسابقات شرکت کنیم، در حال حاضر 2 کماندار باید به ترکیب تیم ملی افزوده شوند که در صورت فراهم شدن شرایط و کسب حد نصاب های لازم از سوی ملی پوشان مورد نظر، این اتفاق نیز خواهد افتاد.

در اولین مرحله از تمرینات تیم ملی تیر و کمان از نفرات زیر دعوت بعمل آمده است:

ابراهیم رنجبر، کاظم تن، زهرا حسینی، مجید کاکوش(تهران)، زهرا نعمتی، سمیه عباسپور (کرمان) غلامرضا رحیمی (خوزستان)، راضیه شیرمحمدی(خراسان‌رضوی)، هادی نوری(اصفهان)، شهاب ریحانی(خراسان رضوی) و فرزانه عسگری(آذربایجان شرقی).

در کادر فنی نیز نیکولاویچ به عنوان مربی، افشین بکایی به عنوان مربی کامپوند، مصطفی حبیبیان و کلثوم غلامی به عنوان کمک مربی حضور دارند.

محبوبه محمدزاده سرپرستی اردو را بر عهده دارد و محمدرضا زمانی نیز به عنوان نماینده فرهنگی در کنار تیم حضور خواهد داشت.

تمرینات تیم ملی از 24 فروردین تا 3 اردیبهشت ماه در آکادمی تیرو کمان آروین تهران در جریان خواهد بود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز