در هر دو نیمه بهتر از حریف بودیم

مرفاوی: بازیکنان باتجربه موقعیت ها را از دست می دهند

۱۳۹۴/۰۱/۲۲ - ۱۹:۴۸:۲۹
کد خبر: ۲۷۶۶۳۱
مرفاوی: بازیکنان باتجربه موقعیت ها را از دست می دهند
سرمربی پیکان گفت: از دست رفتن این همه موقعیت یعنی اینکه روی بازیکنان استرس و فشار است که موقعیت‌ها را از دست می‌دهد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، عبدالصمد مرفاوی در نشست خبری پس از بازی تیمش برابر پدیده مشهد در خصوص این بازی اظهار داشت: ما امروز بازی را خوب شروع کردیم و در نیمه اول نمایش قابل قبولی داشتیم. ما می‌خواستیم امروز پیروز شویم تا طلسم تساوی‌های‌مان بشکند اما متأسفانه موقعیت‌های زیادی را از دست دادیم.

وی ادامه داد: از نظر فنی در نیمه اول خوب بودیم و در نیمه دوم هم سعی کردیم بازی را در اختیار داشته باشیم و روی دروازه پدیده حمله کنیم. ما موقعیت‌های زیادی داشتیم و حتی یک پنالتی را که حاصل حمله تیم بود، از دست دادیم. از دست رفتن این همه موقعیت یعنی اینکه روی بازیکنان استرس و فشار است که موقعیت‌ها را از دست می‌دهد.

سرمربی تیم فوتبال پیکان تهران تصریح کرد: ما در ضربات آخر مشکل داشتیم و نکته منفی اینجا بود که بازیکنان باتجربه هم به راحتی موقعیت‌ها را از دست می‌دادند که همه این موارد ناراحت‌کننده است. واقعیت این است که از پدیده بهتر بودیم و در هر دو نیمه تیم برتر میدان بودیم.

مرفاوی افزود: پدیده امروز بازی مستقیمی انجام داد که ما آن را کنترل کردیم اما در زدن ضربات آخر واقعا مشکل داشتیم. 

وی در پاسخ به این پرسش که آیا از دست رفتن این تعداد موقعیت در یک بازی او را ناراحت و اذیت نمی‌کند، گفت: واقعاً از دست رفتن این تعداد موقعیت ناراحت‌کننده است. شاید از اول فصل پیکان مشکل حمله کردن و گل زدن را داشت اما از وقتی که من به این تیم آمدم تلاش کردم تا این مشکل را برطرف کنم. پیش از اینکه من به پیکان بیایم این تیم به سختی در طول 90 دقیقه یک موقعیت به دست می‌آورد و آن را هم از دست می‌داد اما الان چند بازی است که روی دروازه حریف موقعیت‌های خوبی ایجاد می‌کنیم ولی در زدن ضربات آخر موفق نیستیم.

نظر شما