چهار ماه و نیم است که بازیکنان پول نگرفته اند

مرزبان: خوش شانس بودیم که نباختیم

۱۳۹۴/۰۱/۲۲ - ۱۹:۵۳:۳۶
کد خبر: ۲۷۶۶۳۳
مرزبان: خوش شانس بودیم که نباختیم
سرمربی پدیده گفت: کیفیت بازی تحت تأثیر مسائل جدول بود و همین مسئله باعث شده بود تمرکز بازیکنان و نظم تاکتیکی ما به هم بخورد. تأثیر این مسئله هم از دست رفتن موقعیت‌های زیاد بود.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، علیرضا مرزبان در نشست خبری پس از بازی تیمش برابر پیکان تهران که به نتیجه تساوی بدون گل انجامید در مورد این بازی اظهار داشت: فکر می‌کنم با توجه به شرایط دو تیم در جدول بازیکنان استرس زیادی داشتند و می‌خواستند هرچه سریع‌تر به گل برسند.

وی ادامه داد: در نیمه اول هر دو تیم خنثی بازی کردند و تیمی شانس به خصوصی نداشت اما در نیمه دوم شرایط تغییر کرد و انگیزه زیاد بازیکنان باعث شد اشتباهات تاکتیکی زیاد شود. هر دو تیم برای گلزنی شانس داشتند ضمن اینکه در نیمه دوم مجتبی روشنگر یک پنالتی خوب برای ما گرفت و باعث شد در بازی بمانیم. بعد از پنالتی هم نبض بازی را در اختیار گرفتیم و کیفیت خوبی داشتیم، هرچند در حرکات روبه‌جلو و ایجاد موقعیت شانس چندانی نداشتیم.

سرمربی تیم فوتبال پدیده در پاسخ به این پرسش که آیا او هم اعتقاد دارد تیمش در بازی با پیکان بسیار خوش‌شانس بود، خاطرنشان کرد: قطعاً اینطور بود اما ما هم در نیمه دوم و روی ضربه شاکری شانس داشتیم که رحمتی به خوبی ضربه شاکری را گرفت. در مجموع کیفیت بازی تحت تأثیر مسائل جدول بود و همین مسئله باعث شده بود تمرکز بازیکنان و نظم تاکتیکی ما به هم بخورد. تأثیر این مسئله هم از دست رفتن موقعیت‌های زیاد بود.

مرزبان تصریح کرد: در شرایطی که ما هم شانس‌هایی داشتیم اما حریف دست به ریسک بزرگ‌تری زد و حملات بیشتری داشت. در مجموع فکر می‌کنم در بازی امروز موقعیت گل 4 به 2 به نفع پیکان بود. 

وی در واکنش به این مسئله که چرا بازیکنان پدیده از نظر روحی مشکل دارند و در زمین سنگین هستند، گفت: طبیعتاً این مسئله وجود دارد. بازیکنان از چهار پنج ماه پیش هیچ دریافتی نداشتند، هرچند ما با رفتاری که داشتیم می‌خواستیم عزت انسانی همه حفظ شود و تیم به حاشیه نرود. بازیکنان هم شخصیت بزرگی از خود نشان دادند و باعث شدند حاشیه‌ای ایجاد نشود و علیه باشگاه مصاحبه نکردند، چون من معتقدم اگر حاشیه‌ای ایجاد شود یعنی به هواداران بی‌احترامی شده است.

سرمربی تیم فوتبال پدیده افزود: چیزی که ما را زنده نگه داشته هواداران‌مان هستند و ما هم با تمام توان تلاش می‌کنیم برای آنها احساس خوبی ایجاد کنیم اما چهار و نیم ماه است که بازیکنان پول نگرفته‌اند. 

مرزبان اشاره کرد: بعد از اینکه قسط دوم بازیکنان پرداخت نشد قرار شد این پول در قالب سه چک برای تاریخ‌های 20 فروردین و 10 و 20 اردیبهشت به بازیکنان پرداخت شود اما این اتفاق نیفتاد و چک‌ها دروغ بودند که این مسئله یعنی یک خیانت بزرگ به بازیکنان من است. باید چک‌ها پاس می‌شد اما این اتفاق رخ نداد. با تمام این وجود اما بازیکنانم برای پدیده و شهر مشهد و استان خراسان مبارزه می‌کنند. با این وجود ما اعتراض‌های بزرگی داریم.

وی عنوان کرد: ما در زمین تمرین‌مان رختکن نداریم و باید مانند تیم‌های محلی کنار زمین لباس‌های‌مان را عوض کنیم. ما پزشک نداریم، چون پزشک‌مان سه ماه پیش رفته و دیگر نیامده است. به زمین تمرین ما آب نمی‌دهند و مثل سنگ است. واقعاً شرایط ما دشوار است. من درخواست بزرگی دارم و از استاندار خراسان رضوی می‌خواهم به ما وقت بدهد تا در این خصوص صحبت کنیم. وقتی مشهد بعد از مدت‌ها در لیگ برتر نماینده دارد نباید شرایط طوری شود که به بازیکنان 200 یا 300 هزار تومان پول بدهیم و برای آنها که در خوابگاه هستند کارت پدیده بگیریم که خرید کنند. واقعاً شرایط سخت است.

سرمربی تیم فوتبال پدیده ادامه داد: فقط باید در این شرایط از وطنخواه مدیرعامل باشگاه تشکر کنم که از جیب خودش برای پدیده خرج می‌کند. ما نمی‌توانیم به سفر برویم، چون مشکل مالی داریم. با این شرایط سخت اما بازیکنان ایستاده و مبارزه می‌کنند.

مرزبان ضمن اشاره به تساوی تیمش مقابل پیکان خاطرنشان کرد: باید این امید را به هواداران بدهم که یک امتیاز بازی با پیکان بسیار باارزش بود و ما را به ماندن در لیگ نزدیک می‌کند. ما می‌خواهیم تیم را نگه داریم و استان را سرافراز کنیم. در مجموع از استاندار خراسان رضوی انتظار داریم تا به ما وقت بدهد.

وی در پایان در خصوص اینکه چرا در بازی پیکان و پدیده دو تیم و مخصوصاً پیکانی‌ها بازی جوانمردانه‌ای را ارائه ندادند، گفت: من در این خصوص چیزی ندیدم که بخواهم در رابطه با آن صحبت کنم. اتفاقاً برخلاف فوتبال ایران بازیکنان و حتی نیمکت‌نشینان در این بازی با هم با احترام رفتار و صحبت کردند. ما مانند قهرمان وارد زمین می‌شویم و با حریف‌مان هم مانند قهرمان رفتار می‌کنیم. ما نمی‌خواهیم به حاشیه کاری داشته باشیم تا کیفیت‌مان مانند نیمه دوم بازی با پیکان بالا برود.

نظر شما