می توانستیم به صبا بیش تر گل بزنیم

جلالی: مطمئنم مقابل تراکتور هم با دست پر از زمین خارج می شویم

۱۳۹۴/۰۱/۲۲ - ۲۱:۱۶:۱۶
کد خبر: ۲۷۶۶۴۸
جلالی: مطمئنم مقابل تراکتور هم با دست پر از زمین خارج می شویم
سرمربی سایپا گفت: میلاد میداودی و علی زینالی بعد از مدت‌ها مصدومیت به تیم ما اضافه شدند. آن‌چیزی که تیم ما انجام می‌دهد فوتبال خوبی است

به گزارش سرویس ورزشی برنا، مجید جلالی پس از پیروزی 3 بر صفر مقابل صبای قم در نشست خبری گفت: سه بازی در هشت روز انجام دادیم و مقابل پدیده هم می‌توانستیم پیروز شویم و این نشان از قابلیت‌های تیم ماست که در 13 روز 4 بازی می‌کنیم و انعطاف خوبی تیم ما نشان داد و من این مساله را نوید خوبی می‌بینم برای آینده تیم سایپا.

وی در مورد اینکه تیم سایپا برخی اوقات بازی‌هایش را خوب شروع نمی‌کند، گفت: بله، گاهی وقت‌ها بازی را خوب شروع نمی‌کنیم در بازی رفت با صبا هم در دقیقه 4 گل خوردیم و 85 دقیقه بازی مال ما بود امروز هم خوب شروع نکردیم. در دقایق اولیه آنها برتر بودند و پنالتی گرفتند اما ما از دقیقه 16 به بعد بهتر شدیم و نیمه دوم هم خوب بودیم و حتی در دقایق پایانی می‌توانستیم گل‌های بیشتری به حریف بزنیم.

سرمربی سایپا در مورد اینکه پروسه گرم کردن تیم‌ها استانداردش یک ربع بعد باید وارد میدان شود و اما سازمان لیگ گفته 20 دقیقه قبل از شروع مسابقه باید تیم‌ها گرم کردن را به پایان برسانند و این مساله استاندارد نیست و 5 دقیقه بیشتر از همه جای دنیاست، گفت: سازمان لیگ در پروسه گرم کردن دخالت نمی‌کند. شما می‌گویید پروسه گرم کردن 15 دقیقه قبل از شروع بازی باید تمام شود؟!

جلالی در مورد شرایط تیمش در بازی آینده، گفت: میلاد میداودی و علی زینالی بعد از مدت‌ها مصدومیت به تیم ما اضافه شدند. آن‌چیزی که تیم ما انجام می‌دهد فوتبال خوبی است، من مطمئنم بازی آینده در تبریز مقابل تراکتورسازی که همین پنجشنبه هست می‌توانیم با دست پر برگردیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز