مناف هاشمی اعلام کرد

رد تخلف مالی در دیدار دوستانه ایران و سوئد

۱۳۹۴/۰۱/۲۵ - ۱۲:۴۳:۲۳
کد خبر: ۲۷۷۴۵۶
رد تخلف مالی در دیدار دوستانه ایران و سوئد
معاون توسعه منابع ملی و پشتیبانی وزارت ورزش و جوانان گفت: هیچ تخلف مالی در دیدار دوستانه ایران با سوئد که اوایل فروردین ماه امسال در شهر استکهلم برگزار شد، صورت نگرفته است.

به گزارش سرویس ورزشی برنا و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، سید مناف هاشمی امروز (سه شنبه) در حاشیه آیین گرامیداشت مقام زن در جمع خبرنگاران افزود: مطالبی از سوی برخی از همکاران در مورد تخلف مالی در دیدار ایران و سوئد به دست من رسید ولی این مطالب مورد تایید نبوده است و شایعه ای بیش نیست .

هاشمی خاطرنشان کرد: اگر لازم باشد تیمی از بازرسان را برای بررسی این موضوع به فدراسیون فوتبال اعزام خواهیم کرد.

دیدار دوستانه تیم های ملی ایران و سوئد 11 فروردین ماه در شهر استکهلم با برتری 3 بر یک سوئد به پایان رسید.

علی کفاشیان رییس فدراسیون فوتبال پیش از این درمورد دیدار تدارکاتی با تیم ملی سوئد و هزینه های آن گفته بود که قراردادی با فدراسیون سوئد امضا کردیم و در آن قرارداد مقرر شده است که حامی مالی همه درآمدها را در اختیار داشته باشد و در عوض هزینه هتل، بلیت و تغذیه را پرداخت کند.

هاشمی همچنین در مورد بودجه ورزش زنان در سال 94 گفت: موضوع ورزش زنان همواره مورد توجه دولت و وزیر ورزش و جوانان بوده است و ما در تلاش هستیم تا از حوزه ورزش زنان چه در زمینه برپایی اردوها، حضور در رقابت های بین المللی و دیگر موارد حمایت های لازم را انجام دهیم.

وی افزود: حمایت های وزارتخانه در بخش ورزش زنان در سال 94 حدود 50 درصد افزایش خواهد داشت.

معاون وزیر ورزش در مورد پرداخت حقوق معوقه صندوق حمایت از پیشکسوتان ورزشی گفت: چند روز پیش حقوق دو ماه این صندوق پرداخت شده است و اگر مشکلی در زمینه مالی باشد قبل از پایان فروردین ماه معوقات سال 93 را با آنان تسویه خواهیم کرد.

هاشمی درمورد حسابرسی مالی سال 93 فدراسیون فوتبال هم گفت: هنوز حسابرسی آغاز نشده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز