باید مرکز علمی کاربردی والیبال تشکیل شود

میرسپاسی: در بحث بودجه نباید تفاوتی بین آقایان و بانوان باشد

۱۳۹۴/۰۱/۲۶ - ۰۹:۰۳:۴۰
کد خبر: ۲۷۷۵۹۳
میرسپاسی: در بحث بودجه نباید تفاوتی بین آقایان و بانوان باشد
نایب رئیس بانوان فدراسیون والیبال پس از بازدید از تمرینات تیم های ملی زیر 23 سال و بزرگسالان بانوان والیبال گفت: به دنبال تشکیل مرکز علمی کاربردی والیبال هستیم.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، زهره میرسپاسی با حضور در تمرینات تیم های ملی بانوان با بازیکنان و کادر فنی دیدار و گفتگو کرد. میر سپاسی بعد از این بازدید در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در برنامه های بلند مدت به دنبال ارتقاء ورزش بانوان هستیم و این امر جز با همت بازیکنان و مسئولین فدراسیون میسر نخواهد شد.

وی درخصوص ارتقاء جایگاه کمی و کیفی داوران و بازیکنان اظهار داشت: در این زمینه برای جذب مربی خارجی رایزنی می کنم، چون با حضور مربی خارجی درجه یک می توانیم زمینه را برای رشد و ارتقاء بازیکنان و مربیان فراهم کنیم.

میرسپاسی ادامه داد: با حضور مربی خوب خارجی می توانیم دوره های مختلف کلاس های مربیگری را برگزار کنیم. در این خصوص با آقای داورزنی صحبت های زیادی کرده ام و ایشان قول دادند که اگر گزینه مناسبی پیدا شود، حمایت های لازم را خواهند کرد.

وی درخصوص استعدادیابی تیم ملی والیبال گفت: تا جایی که فهمیدم بحث استعدادیابی بانوان به صورت کامل انجام نشده است. به همین جهت هفته آینده جلسه استعدادیابی را با حضور مسئولان آموزش و پرورش و وزارت علوم و اساتید برجسته برگزار می کنیم تا کار زمین مانده استعدادیابی را کامل می کنیم.

نایب رئیس بانوان فدراسیون والیبال تصریح کرد: اگر بخواهیم تیم ملی بزرگسالان عملکرد خوب و موفقی داشته باشد باید از دوران کودکی روی آنها سرمایه گذاری کنیم. انتخاب بازیکنان از روی قد و آزمون و خطا برای ما بازیکن نمی شود و باید آنها را با معیارهای خاص انتخاب و روی آنها سرمایه گذاری کرد. تمرینات بدنسازی با حضور مربیان برجسته انجام داد، نقاط آسیب را شناسایی کرد تا در دراز مدت نتایج تیم بهتر شود.

وی گفت: بعد از استعدادیابی باید در زمینه دبیرستان والیبال فعالیت کنیم و رشته های دانشگاهی تربیت بدنی را با تخصص والیبال از فدراسیون آغاز کنیم. یکی از پیشنهادات من این است که بتوانیم مرکز علمی کاربردی والیبال را تشکیل دهیم.

میرسپاسی خاطرنشان کرد: امیدوارم تیم زیر23 سال نتیجه خوبی در مسابقات قهرمانی آسیا بگیرد. این تیم انگیزه بالایی دارد.

وی درخصوص مشکل اردوی تدارکاتی تیم ملی گفت: برگزاری اردوی تدارکاتی برای تیم ملی را در برنامه هایم درنظر گرفته ام که منوط به بودجه فدراسیون و حمایت های آقای داورزنی است. ایشان قول داده است در صورتی که برنامه ها خوب پیش بینی شود، حمایت لازم را از خانم ها خواهد کرد. در بحث بودجه نیز قول داده اند تفاوت جنسیتی قائل نشوند.                    

         

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز