خوشحالم شرمنده مردم نشدم

قاسمی: نمی‌توانستم در دیدار مقابل حریف آمریکایی ریسک کنم

۱۳۹۴/۰۱/۲۶ - ۰۸:۰۰:۱۱
کد خبر: ۲۷۷۶۶۱
قاسمی: نمی‌توانستم در دیدار مقابل حریف آمریکایی ریسک کنم
نفر سوم المپیک گفت: ترجیح دادم به دلیل حساسیت مسابقه فینال، خیلی به آب و آتش نزنم.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، تیم ملی کشتی آزاد کشورمان پس از قهرمانی در رقابت های جام جهانی صبح امروز به ایران بازگشت. کمیل قاسمی برنده کشتی قهرمانی ایران بود و با استفاده از تجربه خوب خود با غلبه بر زُک رِی عنوان قهرمانی را برای ایران به ارمغان آورد.

وی درباره عملکردش در دیدار فینال جام جهانی کشتی آزاد مقابل حریف آمریکایی گفت: پیش‌بینی می‌کردم در دیدار فینال دلاگنف کشتی بگیرد، اما مربیان آمریکا کشتی‌گیری را به میدان فرستادند که شناختی از او نداشتم. وی از نظر فیزیکی کشتی‌گیر قرص و محکمی بود و من هم ترجیح دادم با توجه به حساسیتی که این مسابقه داشت، خیلی به آب و آتش نزنم و کشتی را بیشتر اداره کنم.

قاسمی افزود: خوشحالم که شرمنده مردم نشدم و با پیروزی مقابل حریف آمریکایی باعث قهرمانی ایران و خوشحالی مردم شدم. نمی‌توانستم در دیدار مقابل حریف آمریکایی ریسک کنم و به اجرای فن بپردازم به همین دلیل هدف اصلی را پیروزی قرار دادم.

دارنده مدال برنز المپیک تصریح کرد: خوشحالم که برای دومین سال متوالی موفق به کسب عنوان قهرمانی جام جهانی در خاک آمریکا شدیم. این پیروزی بسیار ارزشمند بود چراکه حریفان نسبت به دوره‌های گذشته با قدرت بیشتری گام به میدان گذاشته بودند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز