پرشورها صدرنشین شدند

بازگشت رویایی تراکتور

۱۳۹۴/۰۱/۲۷ - ۱۸:۲۲:۳۱
کد خبر: ۲۷۷۹۷۴
بازگشت رویایی تراکتور
تیم فوتبال تراکتورسازی به صدر جدول لیگ برتر صعود کرد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، تیم فوتبال تراکتورسازی عصر امروز در حضور 30 هزار تماشاگر پذیرای سایپا بود و موفق شد با نتیجه 2 بر یک به برتری برسد و صدرنشین شود.

تراکتور تا دقایق پایانی از حریف خود عقب بود اما توانست دو گل به ثمر برساند تا 50 امتیازی شود و به صدر جدول راه پیدا کند.

هفته بیست و ششم لیگ برتر، ورزشگاه یادگار امام

داور: بیژن حیدری، کمک ها: علیرضا ایلدروم، محمد جواد مداح

اخطار: گردانی (13) از تراکتور، صادقی (28) از سایپا

اخراج: گردانی (93) از تراکتور

شرح گل:

( 0-1 ): دقیقه 10 حبیب گردانی توپ بلند را با ضربه سر رو به عقب به حامد لک پاس داد ولی توپ به محمد نزهتی داد تا او با جا گذاشتن لک اولین گل بازی را به نفع سایپا به ثمر برساند.

(1-1 ) دقیقه 81 در بدو ورود دلیر یک توپ عمقی به او رسید و ضربه او به کرنر رفت و کرنر ارسالی را بعد از یک برخورد با سر مهاجمان ، محسن دلیر با نوک پا وارد دروازه کند.

شرح گل:2-1(تراکتور)پرتاب اوت آندرانیک تیموریان با دفع عجیب حامد شیری بدل به گل پیروزی تراکتور در ثانیه های پایانی بازی شد.

تراکتور:

حامد لک، میرهانی هاشمی، دوسانتوس، حبیب گردانی، محمد ایرانپوریان، مهدی کیانی، آندرانیک تیموریان، احمد کامدار ( 60 بایرامی)، شاهین ثاقبی (81 دلیر)، فرید کریمی ( 60 نریمان جهان ) و ادینهو

سرمربی: تونی اولیویرا

سایپا:

محمدرضا اخباری، وحید محمد زاده، ابراهیم شکوری، مجید ایوبی، ابراهیم صادقی، میلاد میداوودی، حامد شیر ، علی زینالی(72 مجتبی رمضانی)، محمد نزهتی ( 56 ترابی )، حکیم نصاری (84 رحمانی) و سجاد مشکل پور

سرمربی: مجید جلالی

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز