راه آهن ۲ – استقلال خوزستان ۲

دوری از آزادگان با رضاییان

۱۳۹۴/۰۱/۲۸ - ۱۸:۳۰:۴۱
کد خبر: ۲۷۸۱۴۷
دیدار تیم های راه آهن و استقلال خوزستان به نتیجه تساوی 2-2 رسیدند.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، در چارچوب هفته بیست وششم لیگ برتر فوتبال تیم های راه آهن و استقلال خوزستان به مصاف هم رفتند که در پایان با نتیجه 2-2 به کار خود در این دیدار پایان دادند.

 

راه‌آهن که بعد از شکست دیروز نفت‌مسجدسلیمان انگیزه های بالایی برای رسیدن به رتبه های بالاتر جدول پیدا کرده بود، در حالی میزبان این دیدار خانگی شد که در صورت پیروزی برابر این حریف با 24 امتیاز، امتیازی برابر با استقلال خوزستان بدست می آورد و کمی از منطقه خطر دور می شد اما نتوانست نتیجه لازم را کسب کند و حتی اگر درخشش رامین رضاییان نبود ممکن بود این یک امتیاز را نیز از دست بدهد.

 

شرح گل‌ها:

گل اول راه آهن:  دقیقه 37 پاس خوب امین منوچهری کنترل خوب رامین رضاییان و شوت محکم او از داخل محوطه جریمه تبدیل به گل اول راه‌آهن شد.

گل اول استقلال خوزستان: میثم مجیدی چپ پای استقلال‌خوزستان کرنر ارسالی از جناح راست را به زیبایی و با پشت پا به گل تساوی بازی تبدیل کرد

گل دوم استقلال خوزستان: در دقیقه 67 میثم بائو با پاسی عمقی مهدی مومنی را راه انداخت و مهاجم سرعتی آبی‌پوشان با ضربه ای از پشت محوطه جریمه توپ را به حالت چیپ از بالای سر عابدزاده وارد دروازه راه‌آهن کرد. این گل هم مثل گل اول خوزستانی ها تماشایی و زیبا بود.

گل دوم راه آهن: سانتر ارسالی از جناح چپ با ضربه سر رامین رضاییان از محوطه شش قدم تبدیل به گل تساوی راه‌آهن شد.

 

هفته بیست و ششم لیگ‌برتر، ورزشگاه: شهرقدس، تماشاگر: 400 نفر

داور: شاهین حاج بابایی، کمک ها: سعید قاسمی، علی اکبر عظیم پور

اخطار: رضا کاردوست(53) استقلال‌خوزستان؛ شیری (76) خوش هوا (79)راه آهن

 

راه‌آهن:

امیر عابدزاده، ابراهیم کریمی، رامین رضاییان، میلاد محمدی، بهادر عبدی، امین منوچهری، عباس محمد رضایی(70 مجتبی شیری)، فرشاد فرجی، نوید خوش هوا، مارتین موتومبا و علیرضا عظیمی(72 میلاد ابطحی)

سرمربی: فرهاد کاظمی

 

استقلال‌خوزستان:

پرویز کریمی، مجید حیدری، محمد طیبی، میثم مجیدی، عبدالهادی خنیفر، رضا کاردوست؛ محمدرضا مهدوی (50 حمدالله ابدام)، میثم بائو، روح الله سیف اللهی، مهدی مومنی و سیدمهدی سید صالحی

سرمربی: عبدالله ویسی

 

حاشیه ها:

* به علت خرابی دستگاه آسانسور ورزشگاه شهرقدس خبرنگاران و مسوولینی که بازی را از جایگاه تماشا می‌ کنند، با 10 دقیقه تاخیر به تماشای بازی یا ثبت و تهیه اخبار و گزارش بازی پرداختند.

*سه گلر پرسپولیس یعنی وحید قلیچ، احمد عابدزاده، میثاق معمارزاده در سه دوره مختلف تماشاگر بازی دو تیم بودند که البته قلیچ همکار همیشگی فرهاد کاظمی است اما دو نفر دیگر برای دیدار با کاظمی روی سکو نشسته اند.

*رامین رضاییان قبل از شروع بازی به سمت نیمکت استقلال‌خوزستان رفت و از ویسی برای حضور در بازی رخصت گرفت و در سمت دیگر بازیکنان استقلال‌خوزستان؛ مجید حیدری، محمدرضا مهدوی، سیدصالحی و میثم مجیدی به سمت نیمکت راه‌آهن رفته اند و از فرهاد کاظمی برای حضور در بازی اجازه گرفتند.

*به جز حضور میهمانان ویژه در جایگاه وی آی پی آنالیزور تیم نفت‌مسجدسلیمان حضور داشته تا برای بازی هفته آینده این تیم مقابل استقلال‌خوزستان بتوانند نقاط ضعف و قوت این تیم را بررسی کند.

*امیر عابدزاده دروازه‌بان راه‌آهن بدون اینکه برخورد خاصی با وی صورت بگیرد، مصدوم شد و مورد مداوای پزشکی راه‌آهن قرار گرفت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز