هدف اولیه ما آموزش بازیکنان جدید است

علیدوستی: در تورنمنت ژاپن ضعف‌هایمان را برطرف می‌کنیم

۱۳۹۴/۰۱/۲۹ - ۰۹:۱۴:۳۹
کد خبر: ۲۷۸۲۳۳
علیدوستی: در تورنمنت ژاپن ضعف‌هایمان را برطرف می‌کنیم
سرمربی تیم ملی فوتبال نوجوانان تاکید دارد که دو ماه آینده باید تمرکزمان را بیشتر بر روی استعدادیابی در شهرهای مختلف و اضافه شدن افراد جدید به اردو باشد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا،حمید علیدوستی – سرمربی تیم ملی نوجوانان گفت: بعد از تورنمت ژاپن ما دنبال این هستیم که بتوانیم نواقص خودمان را برطرف کنیم. ضمن اینکه از هفته گذشته مجددا اردوی تیم ملی را آغاز کردیم. در حال حاضر استعدادیابی در تهران و شهرهای بزرگ مثل اصفهان و شیراز به پایان رسیده و بازیکنان مستعد را انتخاب کرده ایم. ظرف دو ماه آینده نیز استعدایابی در کشور انجام می شود و از میان آنها بازیکنان مستعد را به اردوی تیم ملی نوجوانان دعوت خواهیم کرد.

سرمربی تیم ملی نوجوانان درباره برنامه ها و اردوهای این تیم گفت:  هر 10 روز یک بار اردویی را در آکادمی فوتبال برگزار خواهیم کرد. فدراسیون پیگیری برگزاری اردوها است. روزی که من تیم نوجوانان را در اختیار گرفتم بیشتر بازیکنان آن را تیم ملی نونهالان تشکیل می داد، اما درحال حاضر ما در اردوها 20 تا 25 بازیکن جدید رده سنی نوجوانان داریم.
 
سرمربی تیم ملی نوجوانان در ادامه بیان کرد: تقریبا تا اواخر اردیبهشت آخرین مراحل استعدادیابی ما انجام می‌شود و پس از آن با قدرت کارمان را آغاز می‌کنیم و برای حضور در مرحله انتخابی رقابت‌های مقدماتی آسیا آماده شویم. با پایان مرحله استعدادیابی به هدف اولیه‌مان که انتخاب و آموزش حدود 50 بازیکن بود، خواهیم رسید.
 
سرمربی تیم ملی نوجوانان در پایان درباره  اینکه آیا اردوی بین المللی برای این تیم مدنظر گرفته است، گفت: چند اردوی خارجی پیشنهاد شده که هنوز این مسئله قطعی نیست.اگر مرحله استعدادیابی تیم ملی نوجوانان در اردیبهشت به پایان برسد به هدف اولیه‌ای که در نظر داشتیم رسیده ایم و می توانم به جرات بگویم حدود 50 درصد از اسکلت اصلی تیم را پیدا کرده‌ایم.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز