نقشه راه فدراسیون‌های موفق برای فوتبال (۱)

پولادگر: فوتبال به تقویت بنیه فرهنگی نیاز دارد

۱۳۹۴/۰۱/۲۹ - ۲۳:۰۵:۳۷
کد خبر: ۲۷۸۳۹۱
پولادگر: فوتبال به تقویت بنیه فرهنگی نیاز دارد
رئیس فدراسیون تکواندو گفت: نظارت بر اجرای دقیق برنامه ها خیلی می تواند به اوضاع این روزهای فوتبال ما کمک کند.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، سید محمد پولادگر رئیس فدراسیون تکواندو درباره راه های موفقیت این رشته رزمی در این سال ها و همچنین پیشنهادات ایشان برای موفقیت رشته پر طرفدار فوتبال در کشورمان بسان تکواندو صحبت کرد که در ادامه می خوانید:

وی ابتدا درباره دلایل موفقیت تکواندو در سال های اخیرتوضیح داد: افتخاراتی که در حال حاضر تکواندو برای کشور عزیزمان بدست آورده در ابتدا حاصل تلاش همه اعضای خانواده این رشته رزمی بوده است. ولی بعد از آن می توان به نقش غیر قابل انکار بخش خصوصی اشاره کرد. بدون شک بدون کمک بخش خصوصی  و استفاده صرف از بودجه وزارت ورزش نمی توانستیم به اهداف بزرگمان برسیم.

پولادگر در ادامه گفت: با راه اندازی لیگ و در جریان انداختن سرمایه بخش خصوصی تکواندو را در کشورهمه گیر کردیم و فرصت را برای همه کسانی که فکر می کردند توانایی های بالایی دارند فراهم کردیم. سپس با پشتوانه سازی متمرکز بر روی تیم های پایه و متحمل شدن سختی های زیاد به این موفقیت هایی که می بینید رسیدیم.

لیگ تکواندو امسال 19 ساله شد. ما این رقابت ها را با مصیبت های فراوان برگزار می کردیم و این ثمره شیرین حاصل زحمت های سالیان گذشته خانواده تکواندو است و اگر الان می بینیم که جوانان ما این گونه در آسیا و جهان افتخار آفرینی می کنند به دلیل تمرکزی است که ما از چند سال قبل بر روی تیم های پایه داشتیم.

رئیس فدراسیون تکواندو درباره صحبت های وزیر ورزش مبنی بر اینکه فوتبال باید از رشته های موفقی چون تکواندو برای رسیدن به موفقیت های جهانی الگو برداری کند، خاطر نشان کرد: به نظرم اولین اتفاقی که در فوتبال کشور ما باید انجام شود تقویت بنیه فرهنگی این رشته پرطرفدار است. این رشته به دلیل جایگاه فوق العاده مناسبی که در جهان و همچنین کشور ما دارد از لحاظ مالی با مشکل خاصی روبرو نیست و نهادها و جایگاه های مختلف در این رشته سرمایه گذاری می کنند؛ پس از لحاظ اقتصادی با مشکل خاصی مواجه نیستیم.

او همچنین افزود: نظارت بر اجرای دقیق برنامه ها خیلی می تواند به اوضاع این روزهای فوتبال ما کمک کند. ایجاد همدلی  و ثبات مدیریت در همه رکن ها و در آخر حمایت وزارت ورزش همگی در کنار هم می تواند فوتبال را مانند رشته هایی مانند تکواندو و والیبال به افتخار آفرینی در سطوح آسیایی و جهانی برای کشورمان برساند

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز