پایان رقابت های تنیس فدکاپ

بانوان ایران هفتم شدند

۱۳۹۴/۰۱/۲۹ - ۱۸:۱۷:۱۳
کد خبر: ۲۷۸۴۰۷
تیم ملی تنیس زنان ایران در آخرین دیدار خود در رقابت های بین المللی تنیس فدکاپ مقابل مالزی شکست خورد تا به رده هفتم قناعت کند.

به گزارش سرویس ورزشی برنا تیم ملی تنیس زنان پس از پیروزی مقابل تیم قرقیزستان و باخت مقابل ترکمنستان، در سومین دیدار خود در این رقابت ها برای قرار گرفتن در جایگاه پنجم تا هشتم به مصاف مالزی رفت و این دیدار را واگذار کرد تا به رده هفتم قناعت کند.

در نخستین دیدار غزل پاک باطن با نتیجه (3-6 و 5-7) مقابل بنیت نبیلا شکست خورد و در دومین دیدار سارا امیری با نتیجه (4-6و 2-6) رقابت را به سلوا راجو واگذار کرد تا مسابقه با نتیجه 2 بر صفر به سود مالزی به پایان برسد.

تیم ملی تنیس زنان کشورمان با قبول این شکست در بین 11 تیم حاضر در مسابقات در جایگاه هفتم ایستاد.

این تیم سال گذشته در بین 13کشور، عنوان سیزدهم را از آن خود کرده بود. در پایان این رقابت ها 2 تیم برتر جواز صعود به مرحله بعدی بازی ها را بدست می آورند.

تیم ملی تنیس زنان ایران با ترکیب سارا امیری، صدف صادق وزیری، غزل پاک باطن ، غزاله ترکمن در این دوره از مسابقه ها شرکت کرده بود.

مهرافزا منوچهری نائب رئیس فدراسیون تنیس کشورمان به عنوان سرپرست و فرناز فصیحی به عنوان سرمربی، تیم ملی کشورمان را در این رقابت ها همراهی کردند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز