روزهای شلوغ فدراسیون والیبال

تمرین ۱۲۰ بازیکن زیر نظر ۵۰ مربی

۱۳۹۴/۰۱/۳۰ - ۰۸:۰۴:۰۹
کد خبر: ۲۷۸۴۵۲
تمرین ۱۲۰ بازیکن زیر نظر ۵۰ مربی
حضور 120 بازیکن در تمرینات آماده سازی تیم های ملی الف و ب، زیر 23 سال، جوانان و نوجوانان در رده مردان و تیم ملی و زیر 23 سال بانوان روز های شلوغ و پرمشغله ای برای فدراسیون والیبال به وجود آورده است.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، با پایان تعطیلات نوروز سرمربیان تیم های ملی در رده های مختلف بازیکنان خود را برای شرکت در رقابت های بین المللی والیبال در چهار سطح بزرگسالان، زیر 23 سال ، جوانان و نوجوانان به اردوی تیم ملی دعوت کردند. بر این اساس حدود 120 بازیکن زیر نظر کادر های فنی تیم های ملی که حدود 50 نفر می باشند تمرینات آمادگی خود را برگزار کردند تا در پایان این اردو های شبانه روزی در لیست نهایی سرمربیان خود برای پوشیدن پیراهن تیم ملی برگزیده شوند.

حضور این تعداد بازیکن و مربی به طور همزمان در اردوی آمادگی در جای خود رکوردی جالب و شگفت انگیز را از خود به جای گذارده است بطوریکه رستوران کمپ تیم های ملی واقع در فدراسیون والیبال به طور میانگین حدود 8 نوبت غذا سرو می کند.

فراهم آوردن امکاناتی چون تغذیه، اسکان، تمرین، دیدار دوستانه، البسه آن هم در سطح حرفه ای برای هفت تیم حاضر، کاری بس دشوار که فدراسیون نشینان تا کنون از پس آن به خوبی برآمدند و توانستند کیفیت نسبی اردو ها را در سطوح حرفه ای نگاه دارند.

35 بازیکن تمرینات آماده سازی تیم ملی را از 15 فروردین ماه با تست آمادگی جسمانی آغار کردند و هفته سوم تمرینات  نفره این تیم در دو گروه الف و ب از دیروز شنبه پیگیری می شود که این هفته صبح ها گروه ب از ساعت 9 تا 11 و گروه الف از 11 تا 13 تمرین خواهد کرد.

همچنین تمرینات عصر این تیم از ساعت 15:30 تا 17:30 برای گروه ب و 17:30 تا 19:30 برای گروه الف دنبال می شود.

مهدی مهدوی، محمد طاهر وادی، فرهاد ظریف، مهدی مرندی، شهرام محمودی، میکائیل تاجر، امیر غفور، فرهاد قائمی، مجتبی میرزاجانپور، میلاد عبادی پور، جواد معنوی نژاد، پوریا فیاضی، سید محمد موسوی، عادل غلامی، محمد حسن صنوبری، رضا عابدینی، حامد رضایی، فرهاد سال افزون، رسول نجفی، عبدالرضا علیزاده، محمد رضا موذن، علی حسین، رضا قرا، فرهاد پیروت پور، امین علوی، حمزه زرینی، آرش کشاورزی، رحمان داوودی، علی مباشری، ادریس دانشفر، سامان فائزی، مصطفی شریفات، علیرضا نادی، مسعود غلامی و علی شفیعی بازیکنان شرکت کننده در این اردو هستند.

تیم ملی والیبال ایران خود را برای حضور در لیگ جهانی سال 2015 که از هشتم خردادماه در سه سطح و با حضور ۳۲ کشور جهان آغاز می شود، آماده می کند.

تیم ملی والیبال زیر 23 سال مردان ایران نیز خود را برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا که به میزبانی میانمار برگزار خواهد شد، آماده می کند.

پیمان اکبری و شاگردانش که کار سختی مقابل انتظارات بالای جامعه والیبال در پیشرو دارند، از پنجم فروردین ماه با 18 بازیکن تمرینات خود را آغاز کردند .

تیم ملی والیبال زیر 23 سال مردان قبل از حضور در رقابت های قهرمانی آسیا و انتخابی جهان در تورنمنت ساری شرکت خواهد کرد.

اسامی 18بازیکنی که اکبری سرمربی این تیم به اردو دعوت کرده است به قرار زیر است:

قدرتی - دریافت: علی رضا نصر اصفهانی، جواد معنوی نژاد، قاسم کارخانه، سعید جواهری و محمدرضا حسینی پویا

سرعتی: سجاد دهنوی، محمد فلاح، امیر علی محمد فتحعلی، محمد رضی پور، مهرداد شیبانی

قطر پاسور: جواد حسین آبادی و آرمین رنجبر

پاسور: محمد امیر محمد ، مصطفی باقری و فاضل پژومان

لیبرو: ابوالفضل قلی پور، رسول شهسواری و

فرامرز ظریف

نخستین اردوی تیم ملی والیبال جوانان نیز از روز شنبه 22 فروردین با حضور 19 بازیکن آغاز شد.

مسابقات والیبال قهرمان جوانان پسر جهان از 20 شهریورماه امسال به میزبانی مکزیک آغاز می شود و تیم ملی والیبال جوانان ایران خود را برای این رقابت ها آماده می کند.

نفرزاده و تیمش برای کسب مقامی بهتر از سال های گذشته پا به میدان جوانان جهان در مکزیک می گذارد که اسامی بازیکنان دعوت شده به این اردو به قرار زیر است:

پاسورها: حمید حمودی، معین معینی فر، سپهر حیدری و مهدی وهابی

قطرپاسورها: امین اسمعیل نژاد، محمد علی پیران، مهران نوری و جابر اسماعیل پور

دریافت کننده ها: آرش هادی زاده، ابوالفضل رحیمی، سلیم چپرلی، سالار حیدری و مهیا عسکری گرجی

سرعتی : سهند اله وردیان، محمدرضا عوض پور، رحمان تقی زاده و عبداله محمد آلق

لیبروها: محمد دلیری و حسین کامران

سومین مرحله اردوی آماده سازی تیم ملی والیبال نوجوانان نیز از 22 فروردین آغاز شده و به مدت ۱۱ روز ادامه خواهد داشت.

18 بازیکن نوجوان کشورمان که سال گذشته با حضوری شایسته در لیگ برتر امید های والیبال ایران را برای پیشتوانه سازی تیم ملی در المپیک 2020 بیش از پیش ایش دادند، تمرینات آماده سازی خود را زیر نظر کادر فنی به سرمربیگری محمد وکیلی در آکادمی ملی المپیک برگزار می کنند که اسامی آنها به قرار زیر است:

پاسورها: جواد کریمی -علی رمضانی- مصطفی خلیلی

قطرپاسورها:رسول آقچه لی- محمود رسولی- سعید رنجبرزیدآبادی

لیبروها:اسماعیل طالبی- بیژن براتی طرقی

سرعتی ها:علی اصغر مجرد- طیب عینی- امیرثمینی- علی یوسف پور- محمد حبیبی

دریافت کننده های قدرتی: میثم پایدار- اسماعیل مسافر- پوریا یلی- امیرحسین اسفندیار- میربابک موسوی گرگری

تیم ملی والیبال نوجوانان خود را برای حضور شایسته در مسابقات قهرمانی جهان که مردادماه سال جاری به میزبانی آرژانتین برگزار می شود، آماده می کند.

بانوان والیبال کشورمان نیز امسال در دو رویداد آسیایی به مصاف حریفان خود می روند که با توجه به مشترک بودن بازیکنان و در نتیجه داشتن کادر فنی واحد، تمرینات آماده سازی خود را در غالب یک اردو مشترک در دو رده زیر 23 سال و بزرگسالان برگزار می کنند که دومین اردوی مشترک تیم های ملی و زیر 23 سال زنان نیز با حضور 26 بازیکن در حال حاضر در حال پیگیری است.

نخستین دوره مسابقات والیبال قهرمانی زیر 23 سال زنان آسیا و انتخابی جهان از 11 اردیبهشت ماه به میزبانی فیلیپین آغاز می شود.

همچنین تیم ملی والیبال زنان ایران خود را برای هجدهمین دوره مسابقات قهرمانی آسیا آماده می کند.

این اردو به مدت 13 روز و تا 31 فرودین در آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک ادامه خواهد داشت و بازیکنان زیر در آن حضور دارند.

مهسا صابری، نجمه عابدیان، سودابه باقرپور، نگار کیانی، شبنم علیخانی، شکوفه صفری، مائده برهانی، ندا چملانیان، فرنوش شیخی، مهدیه خواجه کلایی، مینا روستا، تهمینه درگزنی، مهتا یحیی پور، الهام فلاح، فرناز ساعی اصفهانی، نگین شیرتری، فاطمه حسنی سعدی، مونا دریس محمودی، رویا خالقی، سمانه سیاوشی، مریم خلیلی، صدیقه ذوالفقاری، مهسا کدخدا، فاطمه صفری، فاطمه ایدلخانی و هاله متقیان.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز