تیم ملی والیبال با ۱۶ بازیکن راهی فنلاند می شود

۱۳۹۴/۰۱/۳۰ - ۰۸:۳۷:۵۶
کد خبر: ۲۷۸۴۵۹
تیم ملی والیبال با ۱۶ بازیکن راهی فنلاند می شود
سرپرست تیم ملی والیبال گفت: 16 ملی پوش برای بازی های دوستانه با فنلاند و جمهوری چک به این کشورها اعزام می شوند.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، امیر خوش خبر در تشریح برنامه های تیم ملی والیبال تا آغاز لیگ جهانی والیبال افزود: اردوی تیم ملی والیبال که از 15 فروردین ماه در دو گروه الف و ب آغاز شده است تا 20 اردیبهشت ماه ادامه خواهد داشت و در پایان این مرحله از اردوی آماده سازی 16 بازیکن آماده این دو گروه برای حضور در دیدارهای تدارکاتی با فنلاند و جمهوری چک انتخاب خواهند شد.

وی با بیان اینکه تا کنون برگزاری پنج دیدار دوستانه با فنلاند و جمهوری چک نهایی شده است، گفت: اسکواکی و صربستان نیز علاقمند به انجام دیدارهای تدارکاتی با ایران هستند که برنامه اردوی جمهوری چک به آنان اعلام شده است تا اگر بتوانند راهی این کشور شوند و همزمان با اردوی ایران دیدارهای دوستانه با ملی پوشان کشورمان داشته باشند.

سرپرست تیم ملی والیبال تصریح کرد: تیم ملی والیبال ایران روزهای پنج شنبه، جمعه و شنبه 24، 25 و 26 اردیبهشت ماه در سه دیدار تدارکاتی و دوستانه به مصاف فنلاند می رود. کاروان تیم ملی ایران 27 اردیبهشت ماه نیز راهی جمهوری چک خواهد شد.

وی با بیان اینکه اردوی تیم ملی در جمهوری چک تا سوم خردادماه ادامه خواهد داشت، گفت: در این مدت دو دیدار تدارکاتی با تیم ملی این کشور برگزار می کنیم و در پایان راهی کشور آمریکا خواهیم شد تا در نخستین مسابقه به مصاف تیم والیبال این کشور برویم.

خوش خبر یادآور شد: 14 بازیکن از 16 بازیکن تیم را در سفر به آمریکا همراهی می کنند و دو بازیکن از جمهوری چک به تهران خواهند آمد تا در تمرینات گروه ب تیم ملی کار خود را دنبال کنند.

وی با بیان اینکه تیم ملی والیبال ایران به وقت تهران بامداد روزهای دهم و یازدهم خردادماه با تیم ملی والیبال آمریکا در چارچوب هفته نخست لیگ جهانی سال 2015 مسابقه خواهد داشت، گفت: ملی پوشان ایران دوشنبه شب یازدهم خرداد راهی لهستان خواهند شد. تیم ملی والیبال ایران روزهای جمعه و شنبه، پنجم و ششم خردادماه به مصاف تیم ملی لهستان می رود و روز یکشنبه هفتم خردادماه راهی شهر کازان روسیه خواهد شد تا به مصاف ملی پوشان این کشور برود.

سرپرست تیم ملی والیبال با یادآوری گروه سخت ایران در لیگ جهانی گفت: فدراسیون جهانی والیبال نیز در ارزیابی های خود شانس کمی برای صعود ایران قائل شده است، اما ملی پوشان ایران برای پیروزی در مسابقات پیش رو تمام سعی و تلاش خود را خواهند کرد.

وی با اشاره به اینکه تیم ملی والیبال از 29 خردادماه بازی های دور برگشت خود را در سالن 12 هزار نفری آزادی تهران آغاز خواهد کرد، گفت: شش دیدار تیم ملی در تهران خواهد بود تا دور مقدماتی لیگ جهانی به پایان برسد.

نظر شما