بنزما به بازی با اتلتیکو می رسد

آنچلوتی: با ۱۰۰۰ مشکل، در این دیدار پیروز شدیم

۱۳۹۴/۰۱/۳۰ - ۱۰:۰۲:۰۸
کد خبر: ۲۷۸۵۲۱
آنچلوتی: با ۱۰۰۰ مشکل، در این دیدار پیروز شدیم
سرمربی رئال مادرید گفت: هرکس عقاید خود را نسبت به داوران دارد. از نظر من، داور یک بازی معمولی داشت.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، سرمربی ایتالیایی مادریدی ها در پایان مسابقه گفت: "مودریچ در زانوی خود دچار مشکل شد و بیل از ناحیه ماهیچه ساق پا احساس ناراحتی می کرد، اما ما هنوز نمی توانیم چیزی بگوییم. ما در روز های آینده آنها را ارزیابی خواهیم کرد، اما آنها به طور کامل ادامه فصل را از دست نداده اند.

"کوئنترائو گزینه اول ما برای جایگزینی مارسلوی محروم خواهد بود. بعد از آن ما آربلوا و ناچو را هم داریم. ما مشکلات متعددی داشتیم، اما تیم همچنان موفق شد بعد از دست دادن پنالتی با 1000 مشکل در این دیدار پیروز شود. فکر می کنم بنزما برای دیدار مقابل اتلتیکو مادرید بازخواهد گشت چون شرایط او در حال بهبودی است. ما تا روز مسابقه 4 روز وقت داریم و شانس ریکاوری او بسیار بالا است.

"هافبک ها خوب بازی کردند. هامس کیفیت زیادی به تیم بخشیده است. ایسکو در نیمه اول خیلی خوب نبود اما در نیمه دوم بهتر شد. همه در این دیدار فداکاری کردند. امیدوارم که سرنوشت قهرمانی قبل از روز آخر مشخص نشود. ما هنوز در کورس قهرمانی هستیم و هر دو تیم [رئال مادرید و بارسلونا] بازی های سختی در پیش دارند و خطرات زیادی برای همه وجود دارد. بارسا نسبت به ما برتری دارد، اما ما سعی می کنیم در تمام بازی های باقی مانده خود خوب کار کنیم.

"هرکس عقاید خود را نسبت به داوران دارد. از نظر من، داور یک بازی معمولی داشت. مهمترین تصمیم اعلام ضربه پنالتی بود و به نظر می رسید که این صحنه واضحی بوده است. هواداران ما همراه تیم بودند. ما با هم رنج می کشیم و با هم لذت می بریم."

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز