تمام تمرکز ما روی بازی بعدی است

ونگر: سطح بازی ردینگ بالا بود

۱۳۹۴/۰۱/۳۰ - ۱۰:۰۷:۲۰
کد خبر: ۲۷۸۵۲۶
ونگر: سطح بازی ردینگ بالا بود
سرمربی آرسنال گفت: در این بازی پر مرته ساکر با مشکل مچ پا مواجه شد، او به شکل بدی مصدوم شد و شرایط اش خوب به نظر نمی رسد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، سرمربی توپچی های لندنی در رابطه با پیروزی آرسنال گفت: "در مورد گل شزنی باید بگویم که یک بار دیگر به دیدن آن گل نیاز دارم تا بگویم آیا او می توانست توپ را بگیرد، یا خیر. من ابتدا فکر می کردم توپ گل نشده است، اما زمانی که که داور اعلام گل کرد، فهمیدم که راه فراری نیست و گل را دریافت کرده ایم. شاید در صحنه آهسته بتواند دید که چه اتفاقی افتاده است. در هر صورت ما این صحنه را آنالیز خواهیم کرد، اما من فکر می کنم ارسال قبل از گل نباید انجام می شد و بازیکنی نباید آزادانه در آن مکان حضور می داشت. این گل روی مجموعه ای از اشتباهات ما به ثمر رسید. حریف ما، ردینگ نیز واقعاً خواهان حضور در فینال بود و من باید به آن ها به خاطر بازی زیبایشان تبریک بگویم. 

"با حذف آن ها تیمی از لیگ دسته اول انگلستان (چمپیونشیپ) در جام حذفی حضور نخواهد داشت، اما باید بگویم که در تیم آن ها بازیکنان سطح بالایی بودند و اگر به بازیکنان این لیگ نگاه کنید، در می یابید که سطح آن ها کم از لیگ برتر ندارد. در مورد قهرمانی نیز باید بگویم که این کار بسیار سخت و دشوار است. من هم اکنون اعتقاد دارم که تمرکز ما باید روی بازی هفته آینده باشد. ما برای فینال به اینجا باز خواهیم گشت و برای آن بازی فرصت فکر کردن را داریم. البته در فینال همه چیز 50/50 است. اگر بتوانیم رکورد شکنی کنیم و یک جام دیگر را کسب کنیم که بسیار خوب است، در هر صورت ما به آن %50 خود فکر می کنیم و امیدواریم که هوادارنمان را راضی نگه داریم." 

وی در ادامه، در مورد عملکرد بازیکنان و تیم خود نیز، افزود: "در این بازی پر مرته ساکر با مشکل مچ پا مواجه شد، او به شکل بدی مصدوم شد و شرایط اش خوب به نظر نمی رسد. در این بازی نیز ما کمی سرعت خود را از دست داده بودیم و در یک سوم نهایی، شاید نمی توانستیم آنگونه که باید باشیم، ظاهر شویم. در این بازی، ما کمی مشکل تازگی و طراوت را داشتیم که همین موضوع باعث کاهش سرعت و کیفیت بازی ما شد. الکسیس سانچز اما در این فصل عملکرد باور نکردنی ای را از خود برجای گذاشته است. او تلاش می کند تا به تیم کمک کند. او با توانایی های فردی خود، گاهی اوقات حرکات فردی او شرایط ویژه ای را به وجود می آورند. در کل امروز، روز او بود و ما به لطف الکسیس موفق به پیروزی شدیم." 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز