جعفر درویش‌زاده در گفتگو با برنا:

اگر بودجه نباشد گلخانه‌ای عمل می‌کنیم/ وزارت ورزش نگاه تقویتی به ما دارد

۱۳۹۴/۰۳/۲۱ - ۲۳:۰۵:۳۷
کد خبر: ۲۷۸۵۳۷
اگر بودجه نباشد گلخانه‌ای عمل می‌کنیم/ وزارت ورزش نگاه تقویتی به ما دارد
فدراسیون ژیمناستیک برای سال جاری برنامه های مفصلی دارد که مهمترین انها کسب سهمیه المپیک است.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، جعفر درویش زاده در گفتگو با خبرنگار سرویس ورزشی برنا، درخصوص برنامه های فدراسیون ژیمناستیک درسال جاری اظهار داشت: بنابر اهداف ترسیم شده مسابقات دانشجویان جهان را در پیش داریم.باید ملی پوشان را برای این مسابقات به ژاپن اعزام کنیم که این اعزام جزو اولویت‌های ما است. اردوهایی هم در کیش و تهران برای ملی پوشان درنظر گرفته شده که امیدواریم برای بچه‌ها مثمرثمر باشد.

وی ادامه داد: برای شرکت در مسابقات قهرمانی مردان آسیا در هیروشیما هم اردویی برای انتخاب بهترین‌ها داریم. سرمربی تیم لیستی به ما داد که قرار است از بین آنها برترین‌ها انتخاب شوند و به اردو بروند. باید ورزشکاران بررسی شوند و توانایی‌های آنها سنجیده شود. شاید یک ورزشکار فقط در یک وسیله بتواند موفق باشد و ما باید از توانایی او در همین وسیله استفاده کنیم.

درویش زاده درباره کسب سهمیه المپیک در ژیمناستیک گفت: ما امید زیادی به کسب سهمیه المپیک داریم. یکی از اهداف ما این است که در مسابقات انتخابی المپیک امتیاز لازم به دست بیاوریم و در این زمینه هم عملکرد خوبی داشته باشیم.

رییس فدراسیون ژیمناستیک درخصوص بودجه این فدراسیون بیان کرد: قبل از سال جدید به دیدار دکتر سجادی رفتم که وی تاکید کرد وزارت ورزش و جوانان نگاه ویژه و تقویتی به ژیمناستیک خواهد داشت. باتوجه به اینکه ژیمناستیک ورزش پایه است باید نگاه تقویتی وجود داشته باشد چون ما برای اعزام تیم‌های ملی و برگزاری اردو به حمایت نیاز داریم. اگر در بحث بودجه با کمبود روبرو شویم مجبوریم به صورت گلخانه ای کار کنیم و نمی توانیم سرمایه گذاری روی جوانان داشته باشیم.

وی ادامه داد: ما در ژیمناستیک با گرفتن اسپانسر روبرو هستیم. چون پخش تلویزیونی نداریم نمی توانیم اسپانسر بگیریم و امیدواریم مشکلاتمان برطرف شود.

درویش زاده درباره تاسیس آکادمی بین المللی ژیمناستیک گفت: ما برنامه تاسیس این آکادمی را به وزارت ورزش و جوانان داده ایم و قرار است سالن مشرف به فدراسیون ژیمناستیک در اختیار ما قرار بگیرد. هنوز تاسیس این آکادمی به نقطه اجرایی نرسیده و امیدواریم زودتر عملی شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز