امیرشقاقی: بزرگترین ضعف ما نداشتن دیدار تدارکاتی است

۱۳۹۴/۰۱/۳۰ - ۱۲:۰۰:۵۸
کد خبر: ۲۷۸۵۹۷
امیرشقاقی: بزرگترین ضعف ما نداشتن دیدار تدارکاتی است
سرمربی تیم ملی زیر 19 سال بانوان گفت: لیگ بانوان تعطیل شده و هیچ تیمی وجود ندارد که بخواهیم بازی تدارکاتی برگزار کنیم.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، مهناز امیر شقاقی درباره آغاز اردوی تدارکاتی این تیم گفت: مراحل آماده سازی تیم ملی را پشت سر می گذاریم و خوشبختانه بازیکنان هر روز بهتر از گذشته می شوند اما مهمترین مشکلی که با آن مواجه هستیم عدم برگزاری بازی های تدارکاتی داخلی و خارجی است. متاسفانه لیگ بانوان تعطیل شده و هیچ تیمی وجود ندارد که بخواهیم بازی تدارکاتی برگزار کنیم و پی به نقاط ضعف و قوت ملی پوشان ببریم.

وی افزود: تنها ضعف بزرگ تیم عدم مسابقه تدارکاتی است. پیشنهاد برگزاری چند دیدار دوستانه با ازبکستان و روسیه را به کمیته فنی فدراسیون ارائه کرده ایم اما هنوز پاسخی در این مورد داده نشده است و فعلا تمرینات آمادگی جسمانی، تکنیک و تاکتیک در دستور کار بازیکنان است.

امیرشقاقی ادامه داد: رقابت کردن با تیم های ژاپن، تایلند، استرالیا، چین، کره شمالی و کره جنوبی کار چندان راحتی نیست و بازیکنان در شرایط بسیار سختی قرار خواهند داشت. اینکه جزو تیم های برتر آسیا هستیم یک افتخار است اما در زمان مسابقه، رقابت کردن با این تیم ها کار بسیار سختی است. نیاز داریم تا با تدارکات خوب به مسابقات نهایی قهرمانی آسیا اعزام شویم. فعلا که هیچ دیدار تدارکاتی پیش روی تیم ملی نیست و انتظارمان از فدراسیون و کمیته فنی این است که ما را حمایت کنند.

وی در پایان گفت: بازیکنان تیم ملی جوانان حدود سه سال است که در کنار یکدیگر تمرین می کنند و اکنون این تیم از بدنه بسیار خوبی برخوردار است. معتقدم بازوی این تیم بازیکنانی هستند که سه سال مداوم در کنار یکدیگر بوده و شرایط تمرینی سختی را پشت سر گذاشته اند. امیدوارم با در اختیار گذاشتن امکانات و انجام بازی های تدارکاتی بتوانیم بستری را برای دختران زیر 19 سال فراهم کنیم تا در مسابقات پیش رو که بسیار مهم است، عملکرد قابل قبولی داشته باشیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز