اولیویرا: هواداران به ورزشگاه بیایند/ نسف چشم به ضد حملات دارد

۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۱۲:۴۸:۱۴
کد خبر: ۲۷۸۹۶۱
اولیویرا: هواداران به ورزشگاه بیایند/ نسف چشم به ضد حملات دارد
سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: کار دشواری در بازی با نسف قارشی داریم.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، تونی اولیویرا در نشست خبری پیش از مسابقه با نسف قارشی اظهارداشت: بازی فردا مثل 4 بازی قبلی سخت خواهد بود. فاصله امتیازی دو تیم کم است. این امکان برای صعود هر دو تیم وجود دارد. نسف قارشی در لیگ ازبکستان در رتبه اول قرار دارد و به نظر می‌رسد سازمان تیمی خوبی داشته باشد و مطمئنا کار دشواری در بازی فردا خواهیم داشت.

وی خاطرنشان کرد: دو ماه است که در تبریز حضور دارم و 44 جلسه تمرینی با تراکتورسازی داشتم. در مجموع 27 بازیکن برای لیگ قهرمانان آسیا داریم و همیشه چند بازیکن سرباز و مصدوم نیز داشته‌ایم که با توجه به تعداد کم بازیکنان‌مان کار ما بسیار دشوار است ولی با این حال دست همه تیم‌های این گروه برای صعود به مرحله بعدی باز است.

اولیویرا درباره تیم نسف قارشی گفت: هیچ تیمی برای باختن به میدان نمی‌آید و چون تیم نسف قارشی نیز شانس برای صعود دارد، مطمئنا سیستم خود را برای بازی فردا عوض می‌کند و چون قدرت دفاعی خوبی دارد، مطمئنا چشم به ضدحملات خواهد داشت.

سرمربی تراکتورسازی تاکید کرد: در این سه سالی که تراکتورسازی در آسیا حضور دارد، چه امکاناتی در اختیار باشگاه بود. ما باید حرفه‌ای‌گری را در باشگاه نهادینه کنیم و برای موفقیت در آسیا نیاز به سرمایه‌گذاری است و باید با برنامه‌ریزی و سرمایه‌گذاری مناسب انتظار موفقیت در رقابت‌های آسیایی و رقابت با تیم‌های قدرتمند دیگر داشت. باید در ابتدای فصل ببینیم که اهداف باشگاه چیست و متناسب با آن هدف‌ها دست به جذب بازیکن بزنیم و با امکانات و برنامه‌ریزی خوبی وارد مسابقه‌ها شویم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز