هفته بیست و یکم لیگ آزادگان

نگاه سیاه جامگان به صدر جدول

۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۱۷:۱۸:۲۵
کد خبر: ۲۷۹۰۴۹
نگاه سیاه جامگان به صدر جدول
نزدیکی امتیازات در گروه دوم چه در بالای جدول و چه در پائین جدول سبب شده تا همه دیدارهای پیش رو حائز اهمیت و حساس باشد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، دیدارهای هفته بیستم و یکم لیگ آزادگان در گروه دوم فردا برگزار می شود. نزدیکی امتیازات در گروه دوم چه در بالای جدول و چه در پائین جدول سبب شده تا همه دیدارهای پیش رو حائز اهمیت و حساس باشد.

در حالی که مس رفسنجان صدرنشین با قرعه استراحت روبرو شده، سیاه جامگان فرصت خوبی دارد تا با غلبه بر گل گهر سیرجان به صدر برود.

در زیر نگاهی داریم به بازی های فردای گروه دوم:

 

صنعت نفت آبادان- راهیان کرمانشاه

این یک بازی حساس است که در آبادان برگزار خواهد شد؛ جایی که صنعت نفت برای صعود تلاش می کند و راهیان کرمانشاه برای بقاء. آنچه که به صنعت نفت برای کسب سه امتیاز این دیدار کمک می کند فوتبال تهاجمی توام با خونسردی است به خصوص که راهیان برای کسب سه امتیاز فوتبال مستقیم و استفاده از ضد حملات را در دستور کار قرار خواهد داد.

16/45: صنعت نفت آبادان- راهیان کرمانشاه (تختی آبادان)

داور: غلامرضا جباری کمک ها: علی میرزابیگی و حسن یوسفی

 

داماش گیلان- شهرداری بندرعباس

پیروزی در این دیدار خیال داماش را بابت بقاء در جدول بازی ها راحت خواهد کرد، انتظار نمی رود داماش گیلان راه سختی را پیش رو داشته باشد به این دلیل که شهرداری بندرعباس به دسته دوم سقوط کرده و در این دیدار انگیزه ای برای امتیازگیری ندارد. با این حال شهرداری بندرعباس نباید در میدان کم بگذارد چون در این صورت حق دیگر تیم های در حال سقوط ضایع خواهد شد.

16/45: داماش گیلان - شهرداری بندرعباس (شهید عضدی رشت)

داور: تورج حق وردی کمک ها: سعید آل وردی و محمدجواد مداح

 

گل‌گهر سیرجان- سیاه‌جامگان خراسان

این بازی فرصت خوبی است برای گل گهر تا شایستگی هایش را به اثبات برساند. شایستگی که منجر به صعود نشد اما یک سال دیگر بر تجربیات این تیم افزود. این بازی، بازی مرگ و زندگی برای سیاه جامگان است. اگر برنده از میدان خارج شود صدرنشین خواهد شد و این یعنی نزدیک شدن به قهرمانی در گروه دوم و صعود مستقیم به لیگ برتر.

16/45: گل‌گهر سیرجان- سیاه‌جامگان خراسان (اختصاصی گل گهر)

داور: سیداحمد صالحی کمک ها: محمدرضا امینی و محمدرضا مدیرروستا

 

پارسه تهران- پاس همدان

پارسه و پاس هم امتیاز هستند و حتی تفاضل گل شان هم مساوی است. با این حال بدترین نتیجه ای که در این دیدار می تواند برای هر دو تیم رقم بخورد مساوی است. از بین پارسه و پاس اگر یک تیم پیروز شود می تواند دستکم به پلی آف صعود کند.

16/45: پارسه تهران- پاس همدان (صنایع دفاع)

داور: علیرضا فغانی کمک ها: آرمان اسعدی و فرزاد بهرامی

 

فولاد یزد- شهرداری تبریز

فولاد یزد با برتری در این دیدار خیالش را بابت بقاء در جدول بازی ها راحت خواهد کرد. البته کار سختی را پیش رو دارد چون شهرداری تبریز خطر سقوط به دسته پائین تر را حس می کند و برای بقاء در جدول بازی ها باید در این بازی پیروز شود.

16/45: فولاد یزد- شهرداری تبریز (شهید نصیری یزد)

داور: یدا... جهانبازی کمک ها: سعید زارع و حمید سبحانی

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز