پیش بازی رئال مادرید – اتلتیکو مادرید

زمانی برای تسویه حساب

۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۲۳:۱۴:۰۵
کد خبر: ۲۷۹۰۹۱
زمانی برای تسویه حساب
فردا شب شاهد یک جنگ حداقل ۹۰ دقیقه ای بین دو قدرت برتر حال حاضر فوتبال اروپا باشیم. دیداری که می تواند برای هر کدام از دو تیم نوعی تسویه حساب شخصی هم باشد

به گزارش سرویس ورزشی برنا، دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا چهارشنبه شب حساس ترین بازی خود را پشت سر خواهد گذاشت.

دو تیم رئال مادرید و اتلتیکو مادرید از ساعت ۲۳:۱۵ دقیقه به وقت تهران در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو به دیدار هم می روند. جدالی که بدون شک بهترین فرصت برای تیم میزبان خواهد بود تا بتواند انتقام باخت های بد خود در این فصل را از حریف سختکوشش بگیرد و دل هواداران خود را به نوعی خنک کند .

کهکشانی ها امسال در برابر هم شهری خود در کوپا دل ری، سوپرکاپ اسپانیا و لالیگا یک بازنده تمام عیار بوده اند و حالا با پیروزی در لیگ قهرمانان می خواهند انتقام باخت های قبلی را بگیرند.

اتفاقی که  آخرین بار، سال گذشته رخ داد و آن ها موفق شدند با شکست اتلتیکو در فینال لیگ قهرمانان، دهمین جام  خود را بالای سر ببرند.

البته مردان دیگو سیمئونه هم در پی این هستند تا انتقام شکست در مقابل رئال را در همین لیگ قهرمانان جبران کنند و انگیزه های زیادی برای این کار دارند.

دیدار رفت این دو تیم هفته گذشته در ویسنته کالدرون به انجام رسید و در نهایت بدون اینکه گلی وارد دروازه ها شود با نتیجه۰-۰ به اتمام رسید. نتیجه ای که به سود لوس بلانکو ها خواهد بود تا بتوانند در خانه  و با حمایت هواداران خود به برتری برسند و راهی مرحله نیمه نهایی شوند.

آمار هم نشان می دهد که رئالی ها در ۱۱ تا از ۱۲ بازی اخیرشان در لیگ قهرمانان نباخته اند و همچنین در ۱۷ تا از ۱۹ جدال آخرشان مقابل اتلتیکو در برنابئو هم نتیجه را واگذار نکرده اند.

البته اتلتیکویی ها هم در این آمار و ارقام دست و پا دسته نیستند. آن ها هم در ۲۰ تا از ۲۲ بازی آخرشان در لیگ قهرمانان شکستی را تجربه نکرده اند.

نکته مشابه در مورد این دو تیم آن است که هر دو در اروپا سخت گل می خورند. اتلتیکو در ۷ تا ۸ بازی و رئال در ۶ تا از ۷ بازی انتهایی اش موفق به ثبت کلین شیت شده اند و در بازی رفت هم این خصیصه خود را به اثبات همگان رساندند.

در بازی قبل یان اوبلاک ستاره بی چون و چرای روخی بلانکو بود و بدون شک فوتبال تدافعی و مبتنی بر ضد حمله سیمئونه به درخشش دوباره دروازبان ۲۲ ساله اش نیاز دارد و بدون شک رونالدو و دیگر ستارگان خط آتش رئال راه های متفاوتی را برای باز کردن دروازه تشک سازان به کار خواهند بست.

این بازی مصدوم و محرومان زیادی هم دارد. گرث بیل و لوکا مودریچ از تیم میزبان، به علت مصدومیت نمی توانند تیم خود را همراهی کنند و حضور کونترائو و بنزما هم در بازی چهارشنبه هنوز صد در صد نشده است.

همچنین ماریو سوارز و مارسلو به دلیل محرومیت قادر به بازی در ال دربی پیش رو نخواهند بود.

آخرین جدال این دو تیم در لیگ با نتیجه ۲-۱ به سود اتلتیکو خاتمه یافت. در کوپا دل ری ۲-۲ شدند و در سوپر کاپ هم به تساوی ۱-۱ رضایت دادند و قوهای سپید در هیچ کدام تیم برنده نبودند و این می تواند باعث افزایش فشار بر روی آن ها شود.

در بازی روز چهارشنبه به احتمال فراوان حملات متعدد و همه جانبه تیم میزبان را خواهیم دید. سفید قرمزها هم ابتدا به گل نخوردن فکر می کنند و بدون شک برای ضد حملات احتمالی و ضربات ایستگاهی هم برنامه دارند.

با تمام این وجود فردا شب شاهد یک جنگ حداقل ۹۰ دقیقه ای بین دو قدرت برتر حال حاضر فوتبال اروپا باشیم.

دیداری که می تواند برای هر کدام از دو تیم نوعی تسویه حساب شخصی هم باشد و حالا بهترین زمان برای رفع و رجوع  بغض فروخورده این دو غول است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز