استقلال - پدیده؛ آغاز جذاب در هفته بیست و هفتم

می خواهم زنده بمانم

۱۳۹۴/۰۲/۰۱ - ۲۳:۰۴:۴۵
کد خبر: ۲۷۹۲۷۲
استقلال اگر از پدیده امتیاز نگیرد دیگر هیچ شانسی برای کسب سهمیه ندارد و این یعنی ناکامی بزرگ برای قلعه نویی و ستاره هایش.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، هفته بیست و هفتم لیگ برتر با یک بازی جذاب آغاز می شود. استقلال برابر پدیده. بازی آبی ها همیشه برابر تیم های مشهدی جذاب و پرحادقه بوده است. چه آن زمان که ابومسلم در لیگ برتر در سطح اول فوتبال ایران حضور داشت و برابر استقلال قد علم می کرد و چه حالا که پدیده حضصور دارد و در بازی رفت یکی از تماشایی ترین بازی های لیگ را برابر آبی ها ارائه کرد. از همین رو می توانیم امیدوار باشیم که جمعه این هفته هم یک بازی جذاب و پرحادثه را شاهد باشیم.

موقعیت: شاید این فصل یکی از بدترین فصول مربیگری امیر قلعه نویی در استقلال باشد. کسی که تا همین دو سال پیش به هر تیمی می رفت یا قهرمان می شد یا سهمیه می گرفت و یکی از گرانترین مربیان ایرانی لیگ برتر بود. قلعه نویی سال گذشته ضعیف ترین نتیجه تاریخ حضورش در باشگاه استقلال را گرفت و آبی ها بعد از چند سال به آسیا نرفتند. امسال هم استقلال وضعیت ناراحت کننده ای در لیگ برتر دارد. این تیم بعد از حذف از جام حذفی تنها امیدش قهرمانی در لیگ برتر و کسب سهمیه بود. حالا در فاصله 4 هفته مانده به پایان لیگ برتر استقلال کمترین شانس را برای کسب سهمیه دارد مگر اینکه همه بازیها را ببرد و حریفانش در تمام دیدارها بازنده شود. استقلال 4 بازی پی در پی است که نبرده و همین موضوع باعث شد این تیم از صدر جدول دور و دورتر شود. حالا استقلال اگر از پدیده امتیاز نگیرد دیگر هیچ شانسی برای کسب سهمیه ندارد و این یعنی ناکامی بزرگ برای قلعه نویی و ستاره هایش.

در سوی دیگر میدان هم پدیده قرار دارد که به لطف شکست پرسپولیس مقابل سپاهان در رده نهم جدول قرار گرفت. پدیده در هر 4 بازی باقی مانده باید مقابل مدعیان لیگ برتری قرار بگیرد و می تواند در تعیین قهرمان نقش پررنگی داشته باشد. پدیده کمی هم خطر سقوط را احساس می کند و اگر بازیهایش را خیلی جدی نگیرد ممکن است ناگهان در محدوده خطر قرار بگیرد. پدیده که با مشکلات زیاد مالی هم روبرو است 3 هفته است که نباخته و باید دید روند شکست ناپذیری این تیم مقابل استقلال هم ادامه می یابد یا نه.

ستاره: این روزها رضا عنایتی برای استقلال گل می زند اما گلهای او بی فایده است چون استقلال به راحتی پیروزیهایش را به باد می دهد. طعنه آمیز است که در میان این همه ستاره ملی پوش عنایتی 38 ساله لقب ستاره را به خود اختصاص دهد. اکبر صادقی هم مهره تاثیرگذار پدیده است که می تواند در دیدار با استقلال برای این تیم خطرناک باشد.

حاشیه: تقابل رضا عنایتی با تیم سابقش تقابلی جالب است. عنایتی که در نیم فصل به استقلال پیوست باید مقابل تیم سابقش قرار بگیرد. محمد مهدی نظری هم که در استقلال حاشیه های زیادی داشت و چندی پیش هم بابت جدای از این تیم ابراز پشیمانی کرده بود باید مقابل تیم و سرمربی سابقش قرار بگیرد و انگیزه های زیادی هم برای نشان دادن خودش دارد.

آنها که نیستند: استقلال میلاد فخرالدینی را در اختیار ندارد. سید مجید حسینی هم به دلیل مصدومیت شاید غایب باشد.رضا حقیقی و محمدرضا ناصحی هم غایبان پدیده هستند.

نمایش آخر: استقلال با نتیجه تساوی یک بر یک مقابل ملوان متوقف شد. پدیده هم با نتیجه 2-1 مقابل گسترش پیروز شد.

بازی رفت: در بازی رفت سجاد شهباززاده برای استقلال گل زد و مهدی خیری هم گل تساوی را زد. این بازی از شبکه 3 پخش نشد.

 

برنامه بازی های هفته بیست و هفتم

جمعه 4 اردیبهشت

سپاهان - راه آهن؛ 18

گسترش فولاد - صبا؛ 18

نفت مسجدسلیمان - استقلال خوزستان؛ 18

استقلال - پدیده؛ 19/15

 

یکشنبه 6 اردیبهشت

پیکان - تراکتور؛ 17

سایپا - پرسپولیس؛ 17/30

فولاد - ذوب آهن؛ 18

نفت تهران - ملوان؛ 18

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز