حکم کمیته انضباطی فدراسیون بسکتبال اعلام شد

بازگشت مشروط فولاد هفت الماس به لیگ

۱۳۹۴/۰۲/۰۲ - ۰۹:۴۳:۳۳
کد خبر: ۲۷۹۴۸۹
کمیته انضباطی فدراسیون بسکتبال احکام خود را در مورد تیم فولاد هفت الماس که به دلیل دوپینگ ۵ بازیکنش از لیگ برتر کنار گذاشته شده بود، صادر کرد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا و به نقل از سایت فدراسیون بسکتبال، کمیته انضباطی فدراسیون بسکتبال با حضور نمایندگان وزارت ورزش و جوانان و سایر اعضا برای رسیدگی به تخلفات تیم فولاد هفت الماس قزوین مبنی بر دوپینگ بازیکنانش در فدراسیون بسکتبال تشکیل شد. 

با توجه به اعلام کتبی ستاد ملی مبارزه با دوپینگ فدراسیون پزشکی ورزشی مبنی بر مثبت بودن آزمایش دوپینگ 5 نفر از بازیکنان تیم هفت الماس قزوین و محرومیت 2 نفر به مدت 2 سال، کمیته به میزان تنبیه مذکور تمکین کرد ضمن اینکه 3 نفر دیگر از بازیکنان تیم مذکور تا صدور رأی نهایی از سوی ستاد ملی مبارزه با دوپینگ حق شرکت در مسابقات را ندرند. 

اعضای کادر فنی تیم فولاد هفت الماس با جریمه نقدی روبرو شدند. محمد رضا اسلامی، سرمربی تیم به 10 میلیون تومان جریمه، امید حمیدی سرپرست و کمک مربی، شهریار شیروید مربی بدنساز و ابوالفضل کریمی پزشک تیم به علت قصور در انجام وظایف و کوتاهی در نظارت بر بازیکنان هر کدام به 5 میلیون تومان جریمه نقدی محکوم شدند.

با توجه به بررسی‌های صورت گرفته و تحقیقات انجام شده از بازیکنان، رئیس هیئت، سرمربی، سرپرست، کمک مربی و بدنساز تیم و همچنین با توجه به تعهدات ریاست هیئت استان قزوین و به احترام تماشاگران و هواداران تیم مقرر شد که در صورت وقوع هر تخلفی از ناحیه این تیم اعم از کادر فنی و بازیکنان، برابر مقررات نسبت به موضوع تصمیم‌گیری و تیم هفت الماس قزوین را از ادامه مسابقات محروم شود. در ضمن ادامه فعالیت تیم با نفرات مجاز در مسابقات لیگ حرفه‌ای بلامانع است.

بتیم قولاد هفت الماس بدون 5 بازیکن خود از ساعت 16 فردا پنج‌شنبه در هفته پانزدهم لیگ حرفه‌ای بسکتبال میزبان دانشگاه آزاد است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز