بازی الشباب و العین تعیین کننده است

بابایان: هر دو تیم شانس صعود دارند

۱۳۹۴/۰۲/۰۲ - ۲۰:۲۹:۲۸
کد خبر: ۲۷۹۶۸۰
بابایان: هر دو تیم شانس صعود دارند
سرمربی پاختاکور گفت: از فرصت هایمان خوب استفاده نکردیم.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، سامول بابایان پس از تساوی یک بر یک مقابل نفت ایران در چارچوب لیگ قهرمانان آسیا گفت: بازی برای هر دو تیم خیلی سخت بود و تماشاگران یک نمایش خیلی خوب را در ورزشگاه شاهد بودند و فکر کنم آنها از کیفیت بازی لذت بردند.

وی افزود: پاختاکور در این بازی می‌توانست با استفاده بهتر از موقعیت‌های گل حتی بازی را ببرد، هرچند نفت هم فرصت گلزنی داشت. با نتیجه به دست آمده هر دو تیم شانس صعود به مرحله بعد را دارند و همه چیز به روز آخر کشیده شد.

سرمربی تیم فوتبال پاختاکور در پاسخ به برنا مبنی بر اینکه چه تیم‌هایی برای صعود از این گروه شانس دارند، گفت: همانطور که روز گذشته با قاطعیت گفتم 3 تیم از این گروه شانس صعود دارند. علاوه بر دو تیم پاختاکور و نفت، تیم الشباب هم شانس صعود دارد، اما بازی امشب الشباب و العین بسیار تعیین‌کننده است. بعد از آن بازی خیلی وسیع‌تر می‌شود در خصوص اینکه چه تیم‌هایی می‌توانند از گروه صعود کنند، صحبت کرد.

بابایان خاطرنشان کرد: باید از میزبانی نفت و همچنین مردم ایران تشکر کنم، تهران شهر زیبایی است و نفت هم تیم قدرتمندی، مسلما اگر در آینده نفت به تاشکند بیاید یا ما دوباره به ایران بیاییم با صورت‌های بشاش با هم روبه‌رو می‌شویم، ایران فرهنگی غنی و فوتبالی با ریشه و قدمت دارد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز