اینتر میلان – رم

صف آرایی بحران زده ها با اهداف مشترک

۱۳۹۴/۰۲/۰۳ - ۲۳:۰۸:۵۵
کد خبر: ۲۷۹۸۲۹
صف آرایی بحران زده ها با اهداف مشترک
دو تیم اینتر میلان و آ اس رم شنبه از ساعت ۲۳: ۱۵ دقیقه یکی از حساس ترین دیدار ها هفته سی و دوم سری A را به انجام می رسانند.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، هفته سی و دوم سری آ فوتبال ایتالیا شنبه با انجام دو دیدار آغاز می شود. در یکی از حساس ترین بازی های هفته جدال دو تیم اینتر میلان و آس رم در ورزشگاه جوزپه مه آتزا خواهد بود. مسابقه ای که نه به واسطه جدولی بلکه به واسطه قدمت و افتخارات زیاد این دو باشگاه حائز اهمیت است.

 

در حال حاضر در جدول ۲۰ تیمی ایتالیا رم با ۵۸ امتیاز سوم و اینتر هم با ۴۲ امتیاز دهم است. نه جالوروسی امیدی به قهرمانی دارد و نه نراتزوری به کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا و حتی لیگ اروپا امیدوار است؛ اما وقتی پای حیثیت به وسط می آید اوضاع فرق می کند. وقتی پای نگاه های پر غضب هواداران به میان می آید شرایط متفاوت می شود. در حال حاضر هر دو تیم پایین تر از هم شهری های خود هستند. به نوعی پایین تر از دشمن های خود قرار دارند و این از هر چیزی برای تماشاچیان و پاپاراتزی های این دو تیم بدتر و غیر قالب تحمل تر است.

 

البته رمی ها  به برد در این دیدار به مراتب بیش تر از اینتر احتیاج خواهند داشت؛ چرا که هم می توانند به صعود به رده دوم امیدوار باشند و هم فاصله خود با ناپولی را دررده چهارم حفظ خواهند کرد. ایتالیا دو و نیم سهمیه برای لیگ قهرمانان دارد و چهارمی رم یعنی خداحافظی آن ها با لیگ قهرمانان فصل بعد و این اصلا برای روسای باشگاه هم قابل قبول نخواهد بود.

گرچه آمار قرمز نارنجی ها در مقابل اینتر درچند سال گذشته فوق العاده بوده است. آن ها در ۴ سال اخیر مقابل رقیب خود در مسابقات داخلی لیگ ایتالیا شکست نخورده اند و آخرین باختشان به فوریه ۲۰۱۱ برمی گردد. در ضمن رمی ها در ۲۱ بازی گذشته خود در سری آ فقط یک بار شکست را قبول کرده اند و همین می تواند روحیه شاگردان رودی گارسیا را برای غلبه بر حریف نامدار خود بیش تر کند.

لازم به ذکر است اینتر در ۳ جدال آخر خود در خانه من جمله بازی هفته گذشته در دربی میلان، مساوی کرده است و حالا می خواهد با برد رم با یک تیر چند نشان را مورد هدف قرار دهد.

یکی از نکات مشترک این دو تیم ثبات جالب خط دفاعی آن ها بوده است. اینتر با آمدن مانچینی توانسته زوج خط میانی خود را بیابد و با ترکیب ویدیچ و رانوکیا منظم تر از هر زمانی به نظر می آید و در سوی مقابل رم هم در ۱۰ بازی آخر خارج از خانه خود تنها ۸ گل دریافت کرده است.

گری مدل شیلیایی از تیم میزبان و داویده آستوری ایتالیایی از تیم مهمان به علت محرومیت قادر به همراهی تیم خود نیستند و همچنین سیدو دومبیا از رم مصدوم است و به این بازی نم رسد و البته ژروینیو هم دیگر غایب پایتخت نشینان به شمار می آید.

باید ببینیم کدام تیم می تواند با موفقیت و راضی از زمین بیرون بیاید. اینتر یا رم؟

دیگر دیدار شنبه شب بین اودینزه و آث میلان به انجام می رسد و الباقی بازی ها یکشنبه شب به انجام خواهد رسید.

نظر شما