هوادار حق دارد ناراحت باشد

قلعه نویی: مسئولیت نتایج استقلال با من است

۱۳۹۴/۰۲/۰۴ - ۲۰:۴۷:۲۰
کد خبر: ۲۸۰۰۰۵
قلعه نویی: مسئولیت نتایج استقلال با من است
سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: از تک فرصت هایی که به دست آوردیم استفاده نکردیم.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، سرمربی تیم استقلال گفت:از تک فرصت هایی که به دست آوردیم استفاده نکردیم.

امیر قلعه نویی در نشست خبری پس از بازی تیمش مقابل پدیده مشهد اظهار داشت:بابت درگذشت عزیز اصلی به خانواده فوتبال تسلیت می گویم.ما نیمه اول اصلا خوب نبودیم.فاصله زیادی با استقلال داشتیم.در نیمه دوم هم حاکم میدان شدیم و 6 کرنر زدیم.ایجاد موقعیت را خوب انجام ندادیم.می توانستیم در این بازی برنده باشیم اما آنطور که باید و شاید فشار نیاوردیم.با آمدن خرسندنیا در نیمه دوم بهتر شدیم و پدیده زیاد به سمت دروازه ما نیامد.این قدر بازیکنان پدیده دویدند که پاهایشان گرفت.به بچه ها خسته نباشید می گویم.از تک فرصت هایی که به دست آوردیم استفاده نکردیم.

وی درباره اینکه استقلال در 5 بازی اخیر به پیروزی نرسیده است گفت:در بازی های اخیر تیم بدشانسی آورده است.در بازی هایی که می توانستیم برنده شویم نبردیم.

سرمربی استقلال درباره اینکه ممکن است در پایان هفته بیست و هفتم لیگ برتر یک پله دیگر سقوط کند اظهار داشت:هنوز آن بازی ها مانده است.ضمن اینکه 9 امتیاز دیگر تا پایان لیگ مانده است.

وی ادامه داد:همه مسولیت نتایج امسال استقلال با من است.اگر ایرادی بوده است با من بوده است.به طور حتم در سه بازی آینده هم با همه وجود می جنگیم.

قلعه نویی افزود:هوادار حق دارد ناراحت باشد اما بازیکن ما بی غیرت نیست و با فراز و نشیب های باشگاه ساخته است.مگویان ببینید چند وقت است پول نگرفته است.این بچه ها اصل غیرت هستند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز