بازیکنان جدیدی در اردوی فنلاند و چک می بینید

کواچ: برای همه تیم ها احترام قائلیم

۱۳۹۴/۰۲/۰۵ - ۰۸:۵۸:۱۳
کد خبر: ۲۸۰۰۵۴
کواچ: برای همه تیم ها احترام قائلیم
اسلوبودان کواچ از استرالیا، کره، ژاپن و چین را از حریفان قدرتمند ایران در قهرمانی آسیا برشمرد و از حضور بازیکنان جدیدی در دو اردوی تدارکاتی ایران پیش از لیگ جهانی خبر داد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، سرمربی تیم ملی والیبال درباره قرعه کشی مسابقات قهرمانی آسیا گفت: برای همه تیم هایی که در گروهمان قرار دارند احترام قائلیم، اما چین تایپه و قزاقستان مهمترین رقیبان هستند. مسابقات در تهران برگزار می شود و همه تلاش می کنیم تا والیبال خوبی را ارائه کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که فکر می کنید در مرحله پایانی مهمترین رقیبان ما چه کسانی هستند اظهار داشت: استرالیا، کره، ژاپن و چین تیم های قدرتمندی هستند. البته مسابقات قهرمانی آسیا از بازی های آسیایی مهمتر است چرا که در قهرمانی آسیا استرالیا هم حضور دارد.

سرمربی تیم ملی درباره اردوهای تیم ملی در فنلاند و چک، هم عنوان کرد: ما در تلاش بودیم با خیلی از تیم ها دیدار دوستانه داشته باشیم؛ صربستان و بلغارستان در این مقطع تمایلی برای دیدار دوستانه با ما نداشتند، ایتالیا هم سرمربی نداشت به همین دلیل به فنلاند و چک رسیدیم.

کواچ ادامه داد: در این اردوها ما بازیکنان جدیدی هم خواهیم داشت. ممکن است در اردوی فنلاند و چک با تیم های دیگر مانند اسلوونی و اسلواکی و شاید صربستان دیدارهایی را داشته باشیم که دوست داریم با آنها بازی کنیم.

وی که درخصوص حضور در تمرینات تیم ملی والیبال بانوان گفت: آنها مسابقات راحتی پیش رو ندارند. تفاوت زیادی بین والیبال مردان و بانوان وجود دارد. در صربستان ٧٠ درصد دختران از کودکی والیبال تمرین میکنند و ما هر سال بازیکنان جدید و جوانی را در تیم ملی آنها می بینیم. آنها در این ٦-٧ سال اخیر نتایج خوبی داشته اند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز