آقای راد، لطفا با مدرک حرف بزنید

مدرک فروشی؟ آن هم با اطلاع فدراسیون؟!

۱۳۹۴/۰۲/۰۵ - ۱۲:۴۹:۰۳
کد خبر: ۲۸۰۱۹۹
مدرک فروشی؟ آن هم با اطلاع فدراسیون؟!
این هم یک عادت بد اهالی ورزرش ماست که وقتی در قالب منتقد فرو می روند، به جای انتقاد، بیشتر رفتاری می کنند که شبیه تحقیر و تخریب است.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، یزدان راد که مدتهاست در جایگاه منتقد فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام نشسته، ماجرای سفر رونی کلمن نامدار به ایران که گفته می شود به دعوت یک شرکت خصوصی فعال در عرصه مدلینگ به ایران آمد را دستاویزی قرارداد برای تاختن به این فدراسیون و جدا از زیر سوال بردن برنامه های پیش بینی شده برای رونی کلمن در تهران، سیاست های فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام را مشکل دار و غیرشفاف دانست.

 یزدان راد که مدتهاست در قالب منتقد فرو رفته و فعلا (احتمالا تا تغییر کادر مربیگری تیم ملی یا کابینه مدیریتی فدراسیون قصد خروج از این قالب را ندارد، در این میان اتهام سنگینی را هم متوجه فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام کرده که امیدواریم برای این اتهام، مدرک و سند کافی داشته باشد.

 یزدان راد که از گفته های مستقیم و غیر مستقیمش چنین برمی آید که احتمالا خود را گزینه اصلح برای هدایت تیم ملی بدنسازی و پرورش اندام می داند، در شبکه خبر و در مناظره با بیت الله عباسپور، ملی پوش پرورش اندام مدعی شد مشکل بدنسازی و پرورش اندام ایران این است که مربیان بی دانشی دارد چون فدراسیون در ازای دریافت پول، به متقاضیان مدرک می دهد!

 یزدان راد ادعا کرده یک دفتری در شرق تهران که در بدنسازی و پرورش اندام فعال است و با فدراسیون هم همکاری دارد، 600 دلار پول می گیرد و در ازای آن مدرک مربیگری بین المللی را با پیک موتوری برای متقاضی می فرستد و فدراسیون هم از این موضوع باخبر است!

آنچه یزدان راد می گوید اتهام کوچکی نیست و اگر واقعا چنین تخلفی صورت گرفته فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام باید پاسخگو باشد اما جناب یزدان راد هم باید این اتهام را ثابت کند. بی دلیل و مدرک و فقط بر اساس شنیده یا تصور، نمی توان به دیگران انگ مدرک فروشی زد و دارندگان مدرک مربیگری را بی دانش نامید. اگر یزدان راد لطف کند و فقط 5 نمونه از مربیانی که 600 دلار پول دادند و با پیک موتوری مدرک رفت در خانه شان (آن هم با اطلاع فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام) را به خبرگزاری برنا معرفی کند، ما قطعا از فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام می خواهیم به این اتهامات جواب بدهد، البته به شرطی که واقعا مدرکی در دست باشد. نمی توان روی هوا یک فدراسیون را زیر سوال برد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز