به پیروزی نیاز مبرم داریم

منصوریان: از سازمان لیگ انتظار بیشتری داشتیم

۱۳۹۴/۰۲/۰۵ - ۱۳:۰۶:۳۶
کد خبر: ۲۸۰۲۰۸
منصوریان: از سازمان لیگ انتظار بیشتری داشتیم
سرمربی تیم فوتبال نفت گفت: باید بازی فردا را با پیروزی برد به پایان برسانیم.
به گزارش سرویس ورزشی برنا، علیرضا منصوریان در نشست خبری این تیم قبل از دیدار مقابل ملوان بندرانزلی و در جمع خبرنگاران با بیان این مطلب افزود: ۱۴ روز سخت را پشت سر گذاشتیم و به لحاظ بدنی و روحی روانی تلاش کردیم تا بتوانیم خود را به مسابقات برگردانده و در هر دو جبهه موفق باشیم.

وی تاکید کرد: درست است در مقابل پاختاکور ازبکستان سه امتیاز را کسب نکرده ایم، اما یک امتیاز هم برای ما خوب بود.

منصوریان خاطرنشان کرد: اعتقاد دارم تلاش زیادی کردیم تا بتوانیم تنها پس از گذشت سه روز بازیکنان را آماده دیدار مقابل ملوان بندرانزلی کنیم.

سرمربی نفت تهران تصریح کرد: تیم ملوان با آمدن سیروس کریمی یک تحول جدید را در تیم خود ایجاد کرده و توانسته از زمان حضورش تا به امروز امتیازات زیادی را کسب کند، اما ما با توجه به اینکه برای صدرنشینی نیاز به پیروزی داریم، باید فردا بازی را با پیروزی برد به پایان برسانیم.

علیرضا منصوریان در پاسخ به خبرنگار برنا در خصوص فشردگی مسابقات برای تیم های حاضر در لیگ قهرمانان نیز گفت: با تمام احترامی که برای تاج و ساکت قائل هستم، اما انتظار بیشتری از سازمان لیگ داشتم آنها ما را در جام باشگاه های آسیا ندیده اند و شرایط ما را درک نکرده اند ما در هفته های اخیر هر چهار روز یکبار بازی کرده ایم در حالی که حریفان ما هر ۸ یا ۹ روز یکبار بازی کردند و این فشردگی مسابقات بازی کرده تا عضلات بازیکنانم فرسوده شود.

وی تاکید کرد: اگر می خواهید در لیگ قهرمانان در سال های آینده سهمیه داشته باشیم، باید نگاهی ملی به این بازی ها کنیم و به گونه ای برنامه ریزی کنیم که منافع تیم های حاضر در لیگ قهرمانان به خطر نیفتد.

سرمربی نفت تهران افزود: شاید مسئولین سازمان لیگ فکر کرده اند که ما تنها به یک جام فکر می کنیم، اما نظر باشگاه این است که ما به هر دو جام فکر کنیم و به دنبال کسب موفقیت در لیگ قهرمانان و لیگ برتر باشیم. ای کاش مسئولین به جای هر ۴ روز یکبار بازی، هر ۵ و نیم روز یکبار برای ما بازی می گذاشتند تا هم ریکاوری کنیم و هم تمرین خوبی را برگزار کنیم.

منصوریان در ادامه اضافه کرد: ما در مقابل هر تیمی که بازی کردیم آن را پرس کردیم و اجازه نفوذ ندادیم، اما تیم پاختاکور یک فوتبال روسی در مقابل ما به نمایش گذاشت و ما را خسته کرد، اما ما تلاش خود را کردیم و بازیکنانم زحمات زیادی در این دیدار کشیدند ما روزی ۱۰ ساعت کار فشرده برای تیم انجام می دهیم و من از اساتید فوتبال مشاوره می‌گیرم تا بتوانم نفت را به جایگاه واقعی برسانم.

منصوریان در خصوص محرومین و مصدومین تیم خود گفت: فردا کمال کامیابی نیا را به علت محرومیت و علی قربانی و دیوید ریکروم را به دلیل مصدومیت در اختیار نخواهیم داشت.

سرمربی نفت تهران در پایان و پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران مبنی بر اینکه آیا فکری برای مهار فیروز کریمی در کنار زمین کرده اید، توضیح داد: احترام فیروز کریمی بر من واجب است. من در استقلال شاگرد او بودم و از او چیزهای زیادی یاد گرفته ام و تلاش می کنم چیزهایی را که از او یاد گرفته ام، فردا در مقابلش بکار بگیرم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز