از نفت امتیاز می گیریم

قدیر بحری: وقفه در مسابقات به ضرر ملوان تمام شد

۱۳۹۴/۰۲/۰۵ - ۱۲:۵۰:۲۱
کد خبر: ۲۸۰۲۱۱
قدیر بحری: وقفه در مسابقات به ضرر ملوان تمام شد
مربی تیم فوتبال ملوان گفت: نباید دست خالی به انزلی باز گردیم.
به گزارش سرویس ورزشی برنا،مربی تیم فوتبال ملوان بندرانزلی با بیان اینکه این تیم از هر لحاظ آماده دیدار با نفت تهران است، گفت: دست خالی از تهران به انزلی باز نخواهیم گشت و به دنبال کسب ۳ امتیاز آن هستیم.

محمد قدیربحری که به جای فیروز کریمی در نشست خبری این تیم قبل از دیدار با نفت تهران که بعد از ظهر امروز شنبه در محل سازمان لیگ برگزار شد، با بیان این مطلب افزود: همیشه حضور تیم ملوان در میدان، نشان از دیداری زیبا مقابل حریفان دارد و این تیم در هر شهری که بازی کرده، هم عملکرد خوبی داشته و هم تماشاگر زیادی را به ورزشگاه آورده است.

وی افزود: فردا مقابل تیمی قرار می‌گیریم که در این فصل بازی‌های خوبی از خود ارائه داده و برای قهرمانی در لیگ تلاش می‌کند. البته نفت به خاطر فشردگی بازی‌ها در هفته‌های اخیر صدرجدول را از دست داده و خستگی در بازیکنانش موج می‌زند. ما می‌خواهیم از همین حربه استفاده کرده و در تهران ۳ امتیاز را کسب کنیم زیرا اعتقاد داریم نباید دست خالی به انزلی باز گردیم.

مربی تیم فوتبال ملوان بندرانزلی با تشکر از حضور همیشگی تماشاگران ملوان در دیدارهای این تیم تاکید کرد: هرجا ملوان بازی دارد، تماشاگرانش حاضر هستند و در هیچ شهری تیم محبوب‌شان را تنها نمی‌گذارند. مطمئن باشید فردا نیز حضور آنها باعث دلگرمی بازیکنان خواهد شد و ملوانی‌ها و بازیکنان ملوان به عشق حضور تماشاگران‌شان تنها به دنبال کسب پیروزی در این دیدار هستند.

وی در پاسخ به خبرنگار برنا در خصوص وضعیت ملوان نیز خاطرنشان کرد: ما در ۶ هفته اخیر ۴ برد و ۲ مساوی داشتیم و به دلیل وقفه‌ای که در مسابقه به وجود آمد، دچار مشکل شدیم و باعث شد در یک هفته ۳ بازی انجام دهیم اما شما دیدید حتی با وجود خستگی مقابل استقلال یک بازی بسیار خوب را انجام دادیم و حتی می‌توانستیم برنده دیدار هم باشیم.

قدیربحری در پایان و درخصوص مصدومان و محرومان تیم خود نیز گفت: تنها بازیکنی را که برای دیدار مقابل نفت نخواهیم داشت جلال رافخواهی است که نمی‌توانیم از او استفاده کنیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز