نقشه راه فدراسیون های موفق برای فوتبال (۵)

رضوانی: مسابقات فیناترافی یک اتفاق بزرگ برای ورزش کشور است/ فوتبال به همدلی و همزبانی نیاز دارد

۱۳۹۴/۰۲/۰۷ - ۲۳:۰۵:۱۵
کد خبر: ۲۸۰۲۸۳
رضوانی: مسابقات فیناترافی یک اتفاق بزرگ برای ورزش کشور است/ فوتبال به همدلی و همزبانی نیاز دارد
رئیس فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو گفت: سعی کردیم حرکتی گلخانه ای و رو به جلو داشته باشیم و مهم این بود که بتوانیم نهادهای مرتبط را باهم هماهنگ کنیم.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، محسن رضوانی رئیس فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو درباره موفقیت های یک سال اخیر این فدراسیون صحبت کرد و همچنین راهکارهای خود را برای فوتبال در راه رسیدن به موفقیت هایی مانند شنا بیان کرد.

وی ابتدا درباره مسابقات فیناترافی توضیحاتی را ارائه داد: این میزبانی بزرگترین مسابقات آبی است که بعد از نزدیک به چهار دهه در ایران برگزار می شود و این اتفاق فوق العاده بزرگی است که امیدوارم با موفقیت در کشورمان به انجام برسد و نتایج مثبتی هم برای ایران داشته باشد.

در طرف دیگر ما سعی کردیم از زمانی که کار را به دست گرفتیم؛ حرکتی گلخانه ای و رو به جلو داشته باشیم و مهم این بود که بتوانیم نهادهای مرتبط را باهم هماهنگ کنیم.

وی در ادامه افزود: آموزش و پرورش تاثیر زیادی در شنا دارد؛ به این دلیل که باید از همان دوران کودکی و حداکثر 8 سالگی، بچه ها را به سمت شنا آورد و به آن ها آموزش های لازم را داد و خوشبختانه تا به الان تعامل خوبی با این ارگان داشته ایم.

همچنین وزارت ورزش هم تا آن جا که توانسته به ما کمک کرده و مورد حمایت قرار داده است و از آن ها شخص دکتر گودرزی تشکر می کنم.

رضوانی دیگر علل موفقیت فدراسیون تحت ریاستش را در یک سال اخیر این طور برشمرد: همدلی و اتحادی که در فدراسیون ما وجود دارد بسیار در پیشبرد اهدافمان کمک حال بوده است.

همچنین تامین منابع مالی مناسب در عملی کردن برنامه هایمان مورد نیاز بود و در حال حاضر حدود دو برابر بودجه ای که برای شنا در نظر گرفته شده، کسب درآمد کردیم.

رئیس فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو راهکار خود را برای پیشرفت فوتبال در عرصه های بین المللی گفت: فوتبال ورزشی است که مدت هاست سیاست وارد آن شده است و من هم در جایگاهی نیستم که درباره این رشته پرطرفدار صحبت کنم ولی فقط و فقط باید جمله مقام معظم رهبری مبنی بر همدلی و همزبانی درفوتبال رعایت شود تا آن ها هم به موفققیت های روز افزون برسند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز