اصفهانیان: برگزاری دوره های توجیهی باعث پیشرفت داوری می شود

۱۳۹۴/۰۲/۰۶ - ۱۴:۲۶:۵۹
کد خبر: ۲۸۰۵۲۵
اصفهانیان: برگزاری دوره های توجیهی باعث پیشرفت داوری می شود
کلاس 3 روزه توجیهی داوران و ناظران داوری فوتبال ساحلی از صبح امروز در آکادمی ملی فوتبال و با حضور فریدون اصفهانیان- رییس کمیته داوران، بهمن غفاری- مسئول داوری فوتبال ساحلی و با شرکت 53 داور و 11 ناظر آغاز شد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، فریدون اصفهانیان رییس کمیته داوران در خصوص برگزاری این دوره گفت: کلاس توجیهی داوران و ناظران داوری فوتبال ساحلی پیش از شروع فصل و جهت هماهنگ سازی و ارتقا سطح هرچه بیشتر داوران از صبح امروز آغاز شد. 

وی ادامه داد: این کلاس با حمایت فدراسیون فوتبال و با حضور مدرسان خوبی مانند سید صدرالدین موسوی که مدرس فیفا و ای اف سی است برگزار شده که البته باید از وی به جهت حضورش در این کلاس تشکر کنم. همچنین رامین حقیقی زاده داور سابق بین المللی فوتبال ساحلی هم دیگر مدرس این دوره است.

رییس کمیته داوران درباره تاثیر برگزاری کلاس توجیهی پیش از فصل داوران فوتبال ساحلی افزود: به هر حال برگزاری چنین دوره هایی باعث پیشرفت و هماهنگی هرچه بیشتر در نحوه قضاوت داوران می شود و دانش داوران را افزایش و میزان سطح آمادگی آنها توسط تست آمادگی جسمانی مورد ارزیابی قرار بگیرد. به همین منظور صبح امروز تست آمادگی جسمانی از داوران بعمل آمد تا از وضعیت داوران آگاهی کاملی داشته باشیم. در واقع هدف اصلی این دوره ها قضاوت صحیح و اجرای عدالت توسط داوران در زمین مسابقه است.

نظر شما