سایپا۲ – ۲پرسپولیس؛ سرخ ها همچنان در منطقه خطر

برانکو بازهم نبرد

۱۳۹۴/۰۲/۰۶ - ۱۸:۲۶:۴۹
کد خبر: ۲۸۰۵۷۸
برانکو بازهم نبرد
دیدار دو تیم سایپا و پرسپولیس با نتیجه 2-2 به اتمام رسید.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، دو تیم سایپا و پرسپولیس از ساعت 17:30 برگزار کننده یکی از حساس ترین بازی های هفته بیست و هفتم بودند که در پایان نیمه نخست بازی با نتیجه  0-0 به اتمام رسید.

بازی با فشار سایپا آغاز شد اما بعد از حدود 15 دقیقه، بازی به تعادل کشیده شد و هیچ کدام از دو تیم نمی توانستند موقعیت خلق کنند تا اینکه در دقیقه 28 احمد نورالهی روی یک ضربه ایستگاهی و یک ضربه سر دروازه فلاح زاده را باز کرد. بعد از آن سایپا بازی آشفته ای را انجام داد و در دقیقه 39 توسط مهدی طارمی دروازه اش را برای بار دوم باز شده دید تا کار شاگردان جلالی برای برگشت به بازی سخت تر از قبل شود.

اما بعد از آن نارنجی پوشان به خود آمدند و در دقیقه 43 روی اشتباه بابک حاتمی یکی از گل ها را جبران کردند.

در نیمه دوم بازهم خودروسازان شروع بهتری داشتند و مزد بازی خوب خود را هم گرفتند و در دقیقه 64 و روی پنالتی ای که محمد نوری انجام داده بود؛ حامد شیری دروازه را باز کرد و کار به تساوی کشیده شد.

بعد از آن پرسپولیس کمی جلو کشید و هر دو تیم موقعیت هایی را هم روی دروازه هم ایجاد کردندکه هیچ کدام از آن ها تبدیل به گل نشد و بازی با نتیجه 2-2 به اتمام رسید تا برانکو همچنان در آرزوی کسب اولین پیروی خود با پرسپولیس قرار بگیرد.

با این حساب پرسپولیس 30 امتیازی شد و در رده دهم باقی ماند تا همچنان خطر سقوط برایشان باقی بماند.

سایپا هم با 38 امتیاز در جایگاه هفتم باقی ماند.

هفته بیست و هفتم لیگ برتر، ورزشگاه انقلاب کرج، تماشاگر: حدود 6 هزار نفر

داور: محسن ترکی، کمک ها: رضا سخندان، مهدی الوندی

پرسپولیس:

سوشا مکانی، رضا نورمحمدی، مایکل اومانیا، بابک حاتمی، حمیدرضا علی عسگری، مهرداد کفشگری، احمد نوراللهی، محمد نوری، گابریل، امید عالیشاه و مهدی طارمی

سرمربی: برانکو ایوانکوویچ

سایپا:

حامد فلاح زاده، وحید محمد زاده، ابراهیم شکوری، حامد شیری، مجید ایوبی، علی زینالی، میلاد میداودی، محمد نزهتی، روزبه شاه علی دوست، حکیم نصاری و سجاد مشکل پور

سرمربی: مجید جلالی

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز