کریمی: با فحاشی ها برخورد کنید/ خبرنگاران در کار من دخالت نکنند

۱۳۹۴/۰۲/۰۶ - ۱۹:۴۸:۵۷
کد خبر: ۲۸۰۵۹۵
کریمی: با فحاشی ها برخورد کنید/ خبرنگاران در کار من دخالت نکنند
سرمربی تیم فوتبال ملوان گفت: اشتباهات فردی کمر تیم ما را شکست.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، فیروز کریمی در نشست خبری پس از بازی تیمش مقابل تیم نفت تهران اظهار داشت: هر دو تیم بازی بسیار خوبی از خود ارایه دادند و ما این پتانسیل را داشتیم که حداقل یک امتیار را کسب کنیم ما در دقایق زیادی بر بازی مسلط بودیم اما متاسفانه امروز شانس با ما یار نبود و موقعیت های زیادی را از دست دادیم.

وی افزود: متاسفانه اشتباه فردی کمر تیم مارا شکست. این مساله باعث شد ما نتوانیم حداقل یک امتیاز را کسب کنیم. از روند بازی راضی بودم زیراموقعیت زیادی خلق کردیم اما متاسفانه مهاجمان ما نتوانستند از موقعیت های به دست آمده استفاده کنند و همین باعث شد با یک اشتباه شکست را پذیرا باشیم.

کریمی در خصوص تعویض پژمان نوری واعتراض هواداران به وی گفت: انزلی شهر کوچکی است و همه یا دوست بازیکن هستند یا از ایل و تبار بازیکن. ناراحتی آنها هم به همین دلیل است. به عقیده بعضی از کارشناسانی که با من بودند باید پژمان نوری را هم زودتر تعویض می کریم پژمان با این که تعویض شد اما تا لحظه ای که در زمین بود تمام وجود خود را برای ملوان گذاشت. او برای ملوان تلاش زیادی کرد.

سرمربی ملوان در حالی که از صحبت های یک خبرنگار اهل بندر انزلی ناراحت بود اظهار داشت: من از روزی که به انزلی آمدم 9 بار بازی کردیم و 17 امتیاز کسب کردیم این شکست هم دلیل نمی شود سقوط کنیم. من تا به حال در کار خبرنگاران دخالت نکردم پس خبرنگاران هم نباید در کار فنی دخالت کنند و بهتر است که در کار یکدیگر دخالت نکنیم. اجازه دهید من در زمین به همراه کادر فنی مسایل مربوط به زمین را انجام دهیم مطمئن باشید ما هم نمی خواهیم تیم شکست بخورد اما بعضی اوقات شانس با ما یار نبوده و همین مساله باعث می شود تا ما مسابقه را واگذار کنیم.

کریمی در ادامه در رابطه با انتقادهایی که درباره تعویض نوری  شده بود افزود: صحبت هایی که در خصوص تعویض گفته می شود بیشتر به دهه 60 برمی گردد نه امروز که فوتبال با آن روزها تفاوت فراوانی دارد.

وی در رابطه با داوری گفت: در 40 سالی که در فوتبال بوده ام این بی نقص ترین مسابقه ای بوده که مشاهده کردم تا به حال هیچ داوری به این خوبی ندیده ام و این داور حتی یک اشتباه هم نداشت و توانست قضاوت بسیار خوبی از خود به نمایش بگذارد.

سرمربی ملوان در خاتمه گفت: فحاشی تماشاگران ملوان به داور بسیار غیرقابل بخشش بود و من از فدراسیون فوتبال و کمیته داوران می خواهم که با این فحاشی ها برخورد کرده و اجازه ندهند که در ورزشگاه ها به داور بی احترامی شود.  

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز