نایب رییس فدراسیون دو و میدانی: ورود به المپیک و مسابقات جهانی دشوار شده است

۱۳۹۴/۰۲/۰۷ - ۱۴:۲۰:۲۲
کد خبر: ۲۸۰۷۸۲
نایب رییس فدراسیون دو و میدانی: ورود به المپیک و مسابقات جهانی دشوار شده است
نایب رییس فدراسیون دو و میدانی گفت: در این دوره ورودی مسابقات المپیک و جهانی نسبت به قبل تغییر کرده و کار بچه ها سخت تر شده است.

پریسا بهزادی در گفت و گو با پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان ضمن ارائه گزارشی از روند برگزاری مسابقات قهرمانی آغاز فصل دوومیدانی بانوان، افزود: این مسابقات از 6 اردیبهشت ماه به مدت دو روز، با حضور 132 ورزشکار از بیست و دو استان کشور در مجموعه ورزشی آفتاب انقلاب تهران در حال برگزاری است.

وی با بیان این که در این مسابقات بهترین ها بر اساس رکورد انتخاب می شوند، گفت: افراد منتخب به مسابقات قهرمانی آسیا که در خردادماه برگزار خواهد شد، اعزام می شوند و پس از آن منتخبین تحت حمایت فدراسیون به اردوهای متمرکز خواهند رفت.

بهزادی با تاکید به این نکته که فاصله زیادی تا المپیک ریو 2016 نداریم، اظهار داشت: دوومیدانی رشته ای المپیکی و بسیار سخت و در کشورهای جهان به شدت رکوردهای آن در حال ارتقا است. در این دوره ورودی مسابقات المپیک و جهانی نسبت به قبل تغییر کرده و کار بچه ها سخت تر شده است.

نائب رئیس فدراسیون دوومیدانی ادامه داد: اما در بخش بانوان، دختران ما این توانمندی را دارند که خود را به رکوردهای مدنظر برسانند. من بسیار به کسب 2 سهمیه در این بخش امید دارم که یکی به طور حتم قطعی است و دیگری با حمایت و برگزاری اردوهای برون مرزی به دست خواهد آمد.

او در خصوص مهم ترین برنامه های پیش روی فدراسیون در بخش بانوان، گفت: قهرمانی آسیا و پس از آن لیگ ها را پیش رو داریم که از باشگاه ها می خواهیم در لوای لیگ ها ورزشکاران را حمایت کنند؛ اما فعلاً تمرکز ما برای انتخاب المپیکی ها و پشتیبانی از آن ها است.

بهزادی در پایان با بیان این که در حال حاضر هیچ مشکلی در بخش بانوان فدراسیون وجود ندارد، تاکید کرد: همگی از داور و مربی و ورزشکار دست در دست هم داده اند تا مسابقات قهرمانی به خوبی برگزار شود. امیدوارم امسال نیز بتوانیم مانند مسابقات سال قبل چند رکورد را جا به جا کنیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز