بازیکنان باید بدانند در چه تیمی بازی می کنند

باقری: برانکو صادقیان را اخراج کرد، نه من

۱۳۹۴/۰۲/۰۷ - ۲۰:۰۷:۲۵
کد خبر: ۲۸۰۸۴۶
باقری: برانکو صادقیان را اخراج کرد، نه من
مربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: چهارشنبه تکلیف تیم مشخص می شود.

به گزارش سرویس ورزشی برنا کریم باقری مربی پرسپولیس امروز در حاشیه تمرین سرخ ها در جمع خبرنگاران صحبت کرد و درباره اتفاقات و حواشی اخیر باشگاه پرسپولیس از جمله اخراج پیام صادقیان توضیح داد.

باقری در ابتدا درباره پرس و صداترین اتفاق امروز پرسپولیس یعنی اخراج پیام صادقیان صحبت کرد و گفت:‌ من راضی نیستم بازیکنی که با پرسپولیس قرارداد بسته، کنار گذاشته شود اما همه چیز به خود بازیکن بستگی دارد. اینکه چطور تمرین و بازی کند. چطور رفتار کند در قرارداد هیچ بازیکنی نیامده که آنها فیکس هستند و هیچ کس به آنها نگفته که در ترکیب اصلی قرار دارند آنها باید قابلیت‌های خودشان را نشان دهند تا مربی مجبور شود به آنها بازی بدهد.

باقری در مورد اینکه گفته می‌شود اخراج صادقیان با نظر او صورت گرفته، گفت: من تصمیم‌گیرنده نیستم. در تیم حد و حدودی دارم. تصمیم‌گیرنده اصلی برانکو است. در این ماجرا هم من نظرم را دادم اما خود برانکو بود که تصمیم گرفت.

وی در مورد اینکه ریشه این حاشیه‌ها را می‌توان در پرسپولیس خشک کرد یا نه، گفت: حواشی همیشه دور و بر پرسپولیس بوده و هست. از وقتی من در فوتبال بودم همیشه پرسپولیس و استقلال حاشیه داشتند اما باید بازیکنان به خودشان توجه داشته باشند و با انرژی و تمرکز بالا کار کنند. اخلاق و رفتارشان درست باشد. بازیکنان باید بدانند هر چه بهتر بازی کنند، قیمت‌شان بالاتر می‌رود و تیم‌های خوبی به دنبال آنها می آیند و حتی می‌توانند لژیونر شوند اما برخی از بازیکنان جوان ما زود قانع می‌شوند و بعد از اینکه به برخی چیزها دست پیدا کردند، دیگر به دنبال پیشرفت نیستند. بازیکن جوان می‌تواند هم به خودش و هم به تیم کمک کند.

در مورد تساوی مقابل سایپا گفت: در 3-2 بازی اخیر با اشتباهات فردی گل خوردیم. با این حال تیم ما بازی به بازی بهتر می‌شود چون آنچه که مربی از بازیکنان می‌خواهد و فیلم‌هایی که به آنها نشان می‌دهیم باعث خواهد شد که بازیکنان کاری را که سرمربی از آنها می‌خواهد انجام بدهند. بزرگترهای تیم هم باید حواسشان به جوانترها باشد تا با تمرکز بیشتری بازی کنیم و وقتی 2 بر صفر از حریف پیش می‌افتیم بازی را بتوانیم حفظ کنیم.

وی با اشاره به استرس موجود در تیم گفت: پرسپولیس اکنون این شرایط را دارد و حتی بازیکنان باتجربه و بزرگتر هم استرس دارند. اینکه با خودشان می‌گویند اگر به زمین نرویم و نتیجه نگیریم، چه می‌شود همه این مسائل دست به دست هم داده تا شرایط پرسپولیس اینگونه باشد.

باقری در مورد فصل آینده باشگاه پرسپولیس گفت: باید ببینیم تیم روز چهارشنبه به دست چه کسی می‌افتد آن موقع بهتر می‌توانیم صحبت کنیم که آیا تیم برنامه می‌خواهد یا نمی‌خواهد. چهارشنبه همه چیز معلوم می‌شود اینکه فصل آینده چه برنامه‌ای داشته باشیم و در مورد جذب بازیکن چه تصمیمی بگیریم.

وی در مورد اینکه قبلا می‌خواست برای خرید پرسپولیس اقدام کند و آیا هنوز چنین تصمیمی دارد، گفت: یکی از دوستانم می‌خواست در این مورد اقدام کند و من هم به خاطر او جلو آمدم که مرتبه‌های قبلی نشد و این مرتبه هم او دیگر تمایلی ندارد و کنار کشیده و تا الان خبری از او نشده و فکر هم نمی‌کنم که بیاید.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز