توسعه زیر ساخت‌ها صرفاً باعث افزایش روحیه ورزشی نمی‌شود

دکتر گودرزی: به دنبال تحقق سیاست‌های دولت تدبیر و امید هستیم

۱۳۹۴/۰۲/۰۸ - ۱۱:۱۴:۱۶
کد خبر: ۲۸۰۹۷۷
دکتر گودرزی: به دنبال تحقق سیاست‌های دولت تدبیر و امید هستیم
وزیر ورزش و جوانان با بیان این که توسعه زیر ساخت ها صرفاً باعث افزایش روحیه ورزشی نمی شود، گفت: باید در دیگر بخش های توسعه ورزش هم نظیر ارتقاء سطح سلامتی و ایجاد نشاط در جامعه گام برداشت.

به گزارش سرویس ورزشی برنا و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، دکتر محمود گودرزی پیش از ظهر امروز با ابراز خوشحالی از حضور در جمع مردم کهگیلویه و بویر احمد اظهار داشت: افتخار می کنم که ریشه ام در خاک این منطقه است.

وی تصریح کرد: سیاست های دولت تدبیر و امید در خصوص ورزش توسعه پایدار است و ما به دنبال تحقق این آرمان هستیم که مردم  کشورمان مردمی سالم ،پرنشاط، با طراوت و سالم باشند. به همین ترتیب ورزش می تواند به عنوان یکی از عناصر اصلی این مهم را محقق کند.

وزیر ورزش و جوانان با مهم خواندن توسعه ی زیرساخت های ورزشی اظهار داشت: این ورزشگاه  می تواند در گسترش ورزش میان  مردم منطقه کمک کند اما متأسفانه، توسعه زیر ساخت های  استان کهگیلویه و بویر احمد در طولانی مدت به نسبت سایر استان ها کم شتاب تر بوده است.

وی تاکید کرد: ارتقاء سرانه ورزش این استان را در  هیأت دولت مطرح خواهیم کرد تا انشاءالله بتوانیم راهکاری برای گسترش آن بیاندیشیم.

دکتر گودرزی در خصوص اتمام کلیه مراحل ساخت این استادیوم، افزود: در وزارتخانه هم تلاش می شود تا تجهیزات این ورزشگاه ها مثل خوابگاه، هتل و دیگر موارد مورد نیاز تا پایان امسال یا اواسط سال آینده به اتمام برسد تا بتوانیم شاهد ارتقای سرانه ورزشی استان باشیم.

 وزیر ورزش و جوانان با بیان این موضوع که نباید فراموش کنیم که هر زیرساختی باعث افزایش روحیه ورزشی نمی شود، برنامه ریزی در حوزه توسعه ورزش همگانی مورد نیاز است.

او ادامه داد: امیدواریم با کمک به هیأت های ورزشی شاهد رشد ورزش استان باشیم؛ مدیرکل باید در راستای دفاع از حقوق به حق ورزشکاران تلاش کند تا شاهد توسعه ورزش استان باشیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز