علیدوستی: به شناخت خوبی از بازیکنان نوجوان رسیده ایم

۱۳۹۴/۰۲/۰۸ - ۱۴:۵۱:۵۶
کد خبر: ۲۸۱۰۷۹
علیدوستی: به شناخت خوبی از بازیکنان نوجوان رسیده ایم
سرمربی تیم ملی فوتبال نوجوانان اعتقاد دارد بازیهای دوستانه انگیزه و حس رقابت بین بازیکنان را بالا می برد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، حمید علیدوستی  سرمربی تیم ملی نوجوانان پس از دیدار دوستانه با تیم جوانان فجر سپاه تهران گفت:  بازیکنان نکات تاکتیکی را که در تمرینات اجرا شده بود به طور کامل انجام دادند. بازی با تیم جوانان فجر سپاه برای ما مفید بود و بازیکنان ما در شرایط سختی قرار گرفتند چرا که بازیکنان حریف از ما حداقل دو تا سه سال بزرگتر بودند. هدف ما بردن در این مسابقه نبود بلکه می خواستیم بازی خوبی را انجام دهیم تا شناخت خوبی از تیم مان کسب کنیم. 

وی در ادامه افزود: تا دهم اردیبهشت در اردو هستیم و تمرینات را در دو نوبت صبح و بعدازظهر به طور مرتب انجام می دهیم. بازیکنان در شرایط خوب بدنی و روحی و روانی قرار دارند و ترکیب اصلی تیم ملی نوجوانان را شناخته ایم.
 
سرمربی تیم ملی در ادامه بیان کرد: ما در چند اردوی گذشته بازیکنان جدیدی را دعوت کردیم و در حال ارزیابی آنها هستیم و قصدمان این است که از بین آنها ، بازیکنان خوبی را شناسایی کنیم تا آنها به ترکیب اصلی تیم ملی اضافه شوند. 
 
علیدوستی درباره طرح استعدادیابی در مناطق 9 گانه کشور گفت: خوشبختانه این طرح با برنامه ریزی کمیته جوانان به خوبی در حال پایان است. استعدادیابی نهایی در دو شهر بوشهر و کرمانشاه در حال برگزاری است و  اگر این طرح به طور کامل در رده های سنی پایه اجرا شود، دیگر تیم های ملی فوتبال پایه درگیر جذب استعدادیابی بازیکنان نمی شوند و از میان آنها برترین ها را به اردوهای نوجوانان دعوت خواهیم کرد.
 
سرمربی تیم ملی نوجوانان در ادامه افزود: طبق برنامه در پایان هر اردو، مسابقه دوستانه‌ای برگزار می‌کنیم و با دو ترکیب متفاوت بازیکنان را زیر نظر داریم. یکی از اهداف اصلی ما برای برگزاری بازی‌های دوستانه ایجاد انگیزه و رقابت بین بازیکنان است تا بتوانیم برترین‌ها را شناسایی کنیم.
 
علیدوستی گفت: ایران دارای پنانسیل بالایی است و استعدادهای درخشانی دارد. امیدوارم مربیان همچون گذشته با حمایت و معرفی بازیکنان خود به ما، تیم نوجوانان را کمک کنند تا ترکیب اصلی خود را برای مسابقات مقدماتی قهرمانی آسیا که شهریورماه برگزار می شود، در اختیار داشته باشیم. ضمن اینکه از تمامی مربیان و کارشناسان می‌خواهم هر بازیکنی که قابلیت فنی بالایی دارد را به ما معرفی کنند تا بتوانیم از آنها استفاده کنیم.
 
سرمربی تیم ملی نوجوانان درباره روند آماده سازی تیم گفت: خوشبختانه وضعیت خوبی داریم و بازیکنان در شرایط خوب بدنی و روحی و روانی  به سر می برند. ما در حال حاضر بازیکنان با کیفیتی داریم که از همه نظر بررسی شده اند و هر بازیکن برای ما  پرونده فنی و فیزیکی و پزشکی دارد. اردوهای فشرده ای داریم و برگزاری این اردوهای فشرده موفقیت ما را تضمین خواهد کرد.

 

علیدوستی در پایان گفت: برای ما آمادگی هر چه بهتر جهت حضور در مسابقات مقدماتی نوجوانان 2015 آسیا برنامه های خود را به فدراسیون فوتبال داده ایم که شامل دیدارهای دوستانه می شود که به صورت هدفدار طراحی شده است. 

نظر شما