وزیر ورزش و جوانان:

وزارت دارایی تکلیف استقلال و پرسپولیس را روشن می‌کند

۱۳۹۴/۰۲/۰۸ - ۱۵:۰۱:۱۶
کد خبر: ۲۸۱۰۸۵
وزارت دارایی تکلیف استقلال و پرسپولیس را روشن می‌کند
وزیر ورزش و جوانان با اشاره به خصوصی‌سازی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس گفت: تعیین تکلیف سرخابی‌ها از سوی وزارت امور اقتصاد و دارایی در حال بررسی است.

به  گزارش سرویس ورزشی برنا و به  نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان ، دکتر محمود گودرزی سه‌شنبه در جمع خبرنگاران در یاسوج گفت: وزارت اقتصاد و دارایی و سازمان خصوصی‌سازی تصمیم نهایی را در مورد این دوباشگاه پر طرفدار خواهند گرفت. قیمت پایه هر یک از دو باشگاه قرمز و آبی از سوی سازمان خصوصی‌سازی 290 میلیارد تومان تعیین شده که خریدار باید 40 درصد مبلغ پیشنهادی خود را به صورت نقد و تا 20 روز کاری پس از قطعیت معامله بپردازد و بقیه این مبلغ را هم به صورت اقساط با نرخ 15 درصد در مدت دو سال با فاصله زمانی شش‌ماهه پرداخت کند.

وزیر ورزش و جوانان همچنین درباره انتخابات فدراسیون‌ها گفت: دولت برای انتخاب روسای فدراسیون‌ها هیچ دخالتی ندارد و این انتخاب باید بر اساس مراحل قانونی انجام شود.

گودرزی شایعه مهندسی کردن انتخابات فدراسیون های ورزشی کشور از سوی وزارت ورزش را کذب محض دانست و گفت: دولتمردان دولت تدبیر و امید چنین رویکردی ندارند.

وی با اشاره به اینکه وزارت ورزش خواستار جدایی حوزه جوانان از این وزارتخانه است بیان کرد: برای تفکیک حوزه ورزش و جوانان دراین وزارتخانه لایحه‌ای تهیه و تقدیم کمیسیون‌های تخصصی شده است.

گودرزی با اشاره به اینکه سال گذشته 350 پروژه در حوزه ورزش به بهره‌برداری رسید گفت: سه هزار و 870 پروژه نیمه‌تمام در حوزه ورزش در کشور نیز در حال اجرا است.

او که برای افتتاح ورزشگاه 15 هزار نفری یاسوج به استان کهگیلویه وبویراحمد سفر کرده است، استان کهگیلویه و بویراحمد را یکی از استان های محروم در حوزه ورزش دانست و گفت: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده این مشکلات با تخصیص اعتبارات لازم تا حدود زیادی بر طرف خواهد شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز