هدف بزرگ کی روش صعود از مرحله گروهی جام جهانی است

کفاشیان: دستیاری نکونام قطعی نیست/ کی روش رابطه خوبی با مربیان ایرانی دارد

۱۳۹۴/۰۲/۰۸ - ۱۵:۲۸:۲۹
کد خبر: ۲۸۱۰۹۹
کفاشیان: دستیاری نکونام قطعی نیست/ کی روش رابطه خوبی با مربیان ایرانی دارد
رییس فدراسیون فوتبال گفت: کی روش حاضر است برای بهتر شدن وضعیت تیم ملی با همه تعامل کند.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، امروز جلسه اعضای هیات رییسه فدراسیون فوتبال با کارلوس کی روش برگزار شد.

علی کفاشیان پس از جلسه هیات رییسه فدراسیون فوتبال با سرمربی پرتغالی تیم ملی درباره این جلسه گفت: نشست خیلی خوبی بود. این اولین بار بود که کارلوس کی‌روش در جمع اعضای هیات رییسه حاضر می‌شد و با آنها گفت‌وگو می‌کرد. مطالب و موارد مد نظر کی‌روش برای تیم ملی از سوی او برای هیات رییسه تشریح شد. همچنین او برنامه 4 ساله خود را برای حضور در مقدماتی جام جهانی 2018 روسیه و نیز صعود به این جام ارائه کرد.

وی ادامه داد: مثل همیشه کی‌روش تاکید می‌کرد که همه باید برای رسیدن به این هدف بزرگ که اول رفتن به جام جهانی 2018 روسیه و دوم صعود به یک مرحله بالاتر است، تلاش مجدانه بکنیم.

کفاشیان با اشاره به اینکه کی‌روش دغدغه داشت که همانند گذشته تیم ملی با مشکلاتی مواجه نشود و در حالی که سایر تیم‌ها 8 یا 9 بازی دوستانه انجام دادند، با 2 یا 3 بازی به مسابقه‌ها نرود، گفت: ما نیز قصد داریم تیم‌مان را آماده کنیم تا بتوانیم در مسیر خوبی برای رفتن مسابقه‌ها گام برداریم. کی‌روش در جلسه عنوان کرد که با 95 درصد مربیان ایرانی در لیگ‌ها ارتباط خوبی دارد و حاضر است برای بهتر شدن وضعیت تیم ملی با سایرین هم تعامل کند.

رییس فدراسیون فوتبال درباره اضافه شدن افشین پیروانی به عنوان مدیر اجرایی تیم ملی خاطرنشان کرد: قرار است با پیروانی به عنوان مدیر اجرایی تیم ملی همکاری کنیم و او می‌تواند کنار کارهای اجرایی، در موارد دیگری همچون مسائل دیگر هم کمک کند که البته این موضوع اجباری نیست اما به صورت مشخص درباره مسائل اجرایی که بین‌المللی است یا در مورد تدارکات تیم ملی برای دیدارهای خارج از کشور کارهای لازم را انجام می‌دهد.

کفاشیان در پاسخ به سوال خبرنگار برنا درباره اینکه چرا خبر دستیاری پیروانی و نکونام زودتر از همه جا در یک خبرگزاری منتشر شد؟ گفت: خبر دستیاری پیروانی را که قبلا خودم اعلام کرده بودم. بحث نکونام هم قطعی نیست و فقط مطرح شده است. شاید یکی از اعضای هیات رییسه بعد از پایان جلسه آن را مطرح کرده است.

وی در پاسخ به دیگر سوال خبرنگار برنا درباره اینکه آیا نکونام مدرک مربیگری دارد؟ بیان کرد: برخی از بازیکنان حرفه ای هنگام بازی کردن دوره های مربیگری را می گذرانند.

کفاشیان درباره دیدارهای تدارکاتی تیم ملی نیز گفت: بازی با ازبکستان به تیم ملی پیشنهاد شد اما با توجه به اینکه آن‌ها در رنکینگ 5 آسیا هستند و تسهیلات لازم را برای ما فراهم نکرده بودند این مسئله را قبول نکردیم. برنامه پیش رو ی ما این است که اردویی را در کمپ ترکیه برگزار خواهیم کرد و اگر توانستیم با تیم مشخصی بازی می‌کنیم و از آنجا نیز به ترکمنستان رفته و پس از آن بازمی‌گردیم.

نظر شما