امیدوارم روزهای خوب وزنه برداری تکرار شود

سجادی: مشکلی بین آیان و مرادی نمی بینم

۱۳۹۴/۰۲/۰۹ - ۱۹:۱۰:۵۷
کد خبر: ۲۸۱۴۳۲
سجادی: مشکلی بین آیان و مرادی نمی بینم
معاون وزیر ورزش و جوانان گفت: وزنه برداری برای ایران در بازیهای المپیک از اهمیت زیادی برخوردار است

به گزارش سرویس ورزشی برنا، معاون وزیر ورزش و جوانان عصر امروز در تمرینات تیم ملی وزنه برداری حاضر شد.

نصرالله سجادی در حاشیه این دیدار در جمع خبرنگاران گفت : وزنه برداری برای ایران در بازیهای المپیک از اهمیت زیادی برخوردار است و با توجه به اینکه رقابت های کسب سهمیه المپیک در پیش است، باید حمایت های لازم از این فدراسیون انجام شود.

وی افزود: حسین رضا زاده نیز در طول ریاست خود در این فدراسیون زحمات زیادی برای این رشته متحمل شد و امیدواریم با حضور علی مرادی که تجربیات زیادی در وزنه برداری دارد، بتوانیم شاهد درخشش خوب این رشته در میادین بین المللی باشیم.

سجادی گفت: کار نسبتا سختی است، باید با شرایط موجود تلاش کنیم این وضعیت را ارتقا یابد تا ورزشکاران ما بتوانند با آمادگی بیشتر سهمیه لازم برای حضور در المپیک را کسب کنند.

معاون وزیر ورزش و جوانان در خصوص اینکه آیا قرار است به اتفاق مرادی دیداری با تاماش آیان رئیس فدراسیون بین المللی وزنه برداری داشته باشید، گفت: هر کمکی که در ا ین زمینه لازم باشد صورت می گیرد و من مشکلی بین آیان و مرادی نمی بینم زیرا این دو یکدیگر را می شناسند و پیش از این نیز با هم همکاری داشته اند.

وی در خصوص فروش تیم های سرخابی در مزایده گفت: این دو باشگاه به عنوان دو شرکت در اختیار سازمان خصوصی سازی قرار دارند و آن ها باید پیگیر کار مساله باشند و در صورتی که در مزایده سوم نیز واگذار نشوند باید راهکار جدیدی ارایه شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز