آغاز اردوی تیم ملی جودو نوجوانان

۱۳۹۴/۰۲/۱۰ - ۰۸:۵۱:۵۴
کد خبر: ۲۸۱۴۸۳
آغاز اردوی تیم ملی جودو نوجوانان
اردوی تیم ملی نوجوانان جودو زیر نظر سرمربی جدید از امروز پنجشنبه به منظور آمادگی در رقابتهای قهرمانی جهان و آسیا برگزار می شود.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، دور جدید تمرینات تیم ملی نوجوانان به منظور آمادگی در دو رویداد جهانی و آسیایی از  امروز10 اردیبهشت ماه با حضور 28 ورزشکار به میزبانی سالن شهید کبکانیان تهران آغاز شد و تا 22 اردیبهشت ادامه خواهد داشت.

 این تمرینات زیر نظرعطاالله عباس نژاد ، سرمربی جدید تیم ملی نوجوانان برگزار خواهد شد.

 براین اساس، علی یوسفی از آذربایجان شرقی، سپهر غنچه از البرز، امیرحسین اخلاقی، محمد اسدی ، علی موسی زاده ، حمیدرضا ملک زاده، کاظم کریمی، سینا قمی و هومن هلال بیدختی از تهران، قاسم باغچقی، رضا پارساپور، علی محمدی بریمانلو ، مجید وحید بریمانلو و جواد مرادی از خراسان شمالی، رضا رویین تن، علی پرهیزگار، علی قلی پور، محمد شمشیری، فردین شاهباز، یاسین تقوی و حامد باقری نیا از خراسان رضوی، محمد خوش بین و یاسین خوش بین از خوزستان، کاووس نصیری و اسحاق باز از فارس، کاویان مجیدی از کردستان، ابوالفضل محمودی از مرکزی و شایان خیراندیش از یزد نفرات دعوت شده به این مرحله از تمرینات تیم ملی هستند.

 لازم به ذکر است، رقابتهای قهرمانی نوجوانان جهان مرداد ماه به میزبانی بوسنی و مسابقات نوجوانان آسیا نیز شهریور ماه در تایلند برگزار خواهد شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز