پایان کار نماینده ایران در سوشوکاپ

شهسواری برنده جایزه ۸۰۰ دلاری شد

۱۳۹۴/۰۲/۱۰ - ۱۱:۴۳:۵۵
کد خبر: ۲۸۱۵۳۵
شهسواری برنده جایزه ۸۰۰ دلاری شد
نماینده تنیس روی میز بانوان ایران با قبول دو شکست در دو بازی پایانی به مقام چهارم سوشو کاپ بسنده کرد و برنده جایزه 800 دلاری شد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، ندا شهسواری نماینده تنیس روی میز بانوان ایران که پس از نرسیدن به جدول اصلی مسابقات قهرمانی جهان، در سوشوکاپ حاضر شده بود به مصاف حریفی از شیلی رفت. شهسواری در این مسابقه با نتیجه 3 بر یک حریف خود را شکست داد و به جمع چهار بازیکن برتر سوشوکاپ رسید.

شهسواری در مرحله نیمه نهایی بازی‌ها مقابل حریفی از کشور میزبان به میدان رفت که با قبول شکست مقابل این بازیکن چینی از رسیدن به فینال مسابقات بازماند. نماینده کشورمان در دیدار رده بندی هم به مصاف حریفی از چین رفت که در این بازی هم بازنده میدان بود. شهسواری با قبول شکست در این بازی به مقام چهارم سوشو کاپ بسنده کرد و به جایزه 800 دلاری این رقابت ها رسید.

پوریا عمرانی نماینده کشورمان در جدول آقایان بود. عمرانی در اولین بازی با شکست حریف چینی به جمع 16 بازیکن نهایی جدول رسید. این بازیکن در دومین بازی با نتیجه ٣ بر صفر مغلوب بازیکن قدرتمند چینی هوبین شد و از جدول مسابقات کنار رفت. این بازیکن چینی که دارای رنکینگ 20 کشورچین بود، موفق به شکست بازیکنان نامدار جهان همانند سامسونف از بلاروس و چوان چی یوان از تایوان شده بود.

فدراسیون تنیس روی میز چین هم زمان با مسابقات جهانی 2015 در شهر سوشو مسابقاتی را با عنوان سوشو کاپ برای بازیکنانی که به جدول اصلی مسابقات نرسیده اند ترتیب داد. این مسابقات با حضور ٣٢ بازیکن در بخش آقایان و ٣٢ بازیکن در بخش بانوان برگزار شد. هر جدول شامل ١٦ بازیکن چینی و ١٦ بازیکن از سایر کشورهای جهان بود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز