دوو میدانی آغاز فصل - تهران

قهرمانی تفتیان در ۱۰۰ متر / حدادی در آفتاب

۱۳۹۴/۰۲/۱۰ - ۱۷:۳۷:۳۶
کد خبر: ۲۸۱۵۹۷
قهرمانی تفتیان در ۱۰۰ متر / حدادی در آفتاب
حسن تفتیان در مسابقات دو و میدانی آغاز فصل قهرمانی کشور در ماده ۱۰۰ متر قهرمان ایران شد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، مسابقات آغاز فصل دوو میدانی قهرمانی کشور عصر امروز در ورزشگاه آفتاب انقلاب تهران آغاز شد که در ماده 100 متر 8 ورزشکار به رقابت با یکدیگر پرداختند که در پایان حسن تفتیان با رکورد 10 ثانیه و 43 صدم ثانیه به مقام قهرمانی دست یافت.

پس از او رضا قاسمی و سامان دست‌مرد به ترتیب به رکودهای 10 ثانیه و 47 صدم ثانیه و 10 ثانیه 99 صدم ثانیه به مقام‌های دوم و سوم دست یافتند.

در ماده 10 کیلومتر پیاده‌روی حمید زورآورند با 45 دقیقه و 16 ثانیه و 28 صدم ثانیه به مقام قهرمانی دست یافت و امیر طاهرخانی و وحید سپاهی به ترتیب با زمان‌های 46 دقیقه و 17 ثانیه و 25 صدم ثانیه و 46 دقیقه و 43 ثانیه و 84 صدم ثانیه در مکان‌های دوم و سوم ایستادند.

در ماده 110 متر با مانع میلاد سیار از کردستان با رکورد 14 ثانیه و 82 صدم ثانیه به مقام قهرمانی دست یافت و مرتضی حسینی با 15 ثانیه و 75 صدم ثانیه و آرمین سبحانی با 15 ثانیه و 76 صدم ثانیه در مکان‌های دوم و سوم ایستادند.

احسان حدادی نایب قهرمان پرتاب دیسک المپیک بعدازظهر امروز برای دقایقی در ورزشگاه آفتاب انقلاب حضور یافت و مسابقات را تماشا کرد.

سیدحسن طباطبایی سرپرست جدید فدراسیون دوو میدانی و شروین اسبقیان مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی در ورزشگاه حضور داشته و رقابت‌ها را از نزدیک تماشا کردند.

این رقابت‌ها از امروز شروع شده و فردا به پایان می‌رسد.

نظر شما