در ست چهارم خودمان را پیدا کردیم

برقی: بازی با فیلیپین از قبل قابل پیش بینی نبود

۱۳۹۴/۰۲/۱۱ - ۱۶:۳۷:۵۴
کد خبر: ۲۸۱۷۴۰
برقی: بازی با فیلیپین از قبل قابل پیش بینی نبود
مشاور فنی تیم ملی والیبال بانوان گفت: در ست چهارم هماهنگ و متحد بودیم و توانستیم در مجموع این تیم را شکست دهیم.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، عباس برقی مشاور فنی تیم ملی والیبال زیر 23 سال درباره پیروزی ایران مقابل فیلپین با حضور تماشاگران زیاد حریف گفت: برای اولین بار بود که تماشاگران زیادی در بخش بانوان می دیدم. در این چند سال اصلا چنین تماشاگرانی ندیده بودم و فکر می کنم این بازی 8-7 هزار تماشاگر داشت.

وی افزود: تماشاگران فیلیپین واقعا جوانمردانه رفتار کردند؛ هم زمانی که ما وارد زمین شدیم و هم زمانی که بازی را واگذار کردند ما را شرمنده خودشان کردند.

مشاور فنی تیم ملی والیبال درباره بازیکنان حریف اظهار داشت: بازیکنان شماره 2 و 3 فیلیپین در سطح بالای آسیا بازی می کنند، اما با توجه به اینکه با دو دریافت کننده بازی می کردند ما توانستیم از این ضعف آنها استفاده کنیم.

برقی همچنین در ادامه درباره بازیکنان ایرانی، عنوان کرد: دو پاسور و یک لیبروی ما در زمین با تجربه نبودند، اما خوب بازی کردند. داوری هم در سطح بالایی بود که کارشان را به خوبی اجرا کردند، به ویژه داور اول که از کره جنوبی بود. این بازی از قبل برای ما قابل پیش بینی نبود، چرا که شناختی از حریف نداشتیم، می دانستیم انها میزبان هستند و از این حق استفاده می کنند به همین دلیل اولین بازی را با ما برگزار کردند. از طرفی بازیکنان ما به شرایط آب و هوایی این کشور عادت پیدا نکرده بودند.

مشاور فنی تیم ملی والیبال با اشاره به اینکه بازی در ست اول و دوم سایه به سایه پیش می رفت، تصریح کرد: در این دو ست تا امتیاز 20-20 مساوی بودیم و بعد از این امتیاز کم اشتباه بودیم و اشتباه حریف باعث شد تا در این دو گیم پیروز شویم، اما فکر می کنم در ست سوم از حالت تیمی خارج شدیم که در ست چهارم دوباره خودمان را پیدا کردیم و هماهنگ و متحد بودیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز