در ۳ جام می جنگیم

منصوریان: به گلزنی در دقایق پایانی امیدوار بودم

۱۳۹۴/۰۲/۱۱ - ۱۹:۵۸:۴۰
کد خبر: ۲۸۱۷۸۹
منصوریان: به گلزنی در دقایق پایانی امیدوار بودم
سرمربی تیم فوتبال نفت تهران گفت: امیدوار بودیم که در دقایق پایانی به گل برسیم که به این مهم دست پیدا کردیم.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، علیرضا منصوریان در نشست خبری پس از دیدار مقابل پدیده اظهار داشت: خدا را شکر که به 3 امتیاز بازی دست پیدا کردیم. 2 هفته دیگر هنوز باقی مانده و باید رقابت داشته باشیم. باید هوشیار باشیم. پدیده تیم خیلی خوبی است که اگر دچار مشکلات مالی نمی شد، تیمش این نتایج را در نیم فصل دوم نمی گرفت.

وی ادامه داد: مسلما پدیده بازیکنان خوبی دارد که مشخص است که مشکلات مالی و روحی تیمشان را به این وضع انداخته است. می دانستیم که پدیده تیمی است که می تواند به بازی برگردد. امیدوار بودیم که در دقایق پایانی به گل برسیم که به این مهم دست پیدا کردیم.

سرمربی نفت تهران تصریح کرد: ما در 3 جام می جنگیم. به جز لیگ برتر، جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا را داریم. هر 3 جام برای ما اهمیت خاصی دارند. ما نهایت تلاش خود را برای موفقیت در هر 3 جام می کنیم. بازی فینال جام حذفی مقابل ذوب آهن بازی خیلی سختی برای ماست. من و گل محمدی تفکر نزدیک به هم داریم. درآسیا نیز امیدوارم که صعود کنیم.

منصوریان درباره داوری گفت: داور مسابقه خوب کار کرد و مشکل خاصی نداشت اما در صحنه ای که نظری و حمدی نژاد درگیر شدند، نظری فقط به قصد پا رفت و داور می توانست اخراجش کند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز